Αρχική iHunt.gr Θα θέλαμε το αγροτικό της Honda στην Ευρώπη;

Θα θέλαμε το αγροτικό της Honda στην Ευρώπη;

από iHunt Team

Οι Ιάπωνες ήθελαν να αλιεύσουν όσους Αμερικανούς οδηγούς επιδίωκαν να εγκαταλείψουν το SUV, sedan ή minivan τους, αγοράζοντας ένα pick-up. Όπερ και εγένετο το Honda Ridgeline.

Το 2001 η Honda επιχείρησε να διεισδύσει στον αμερικανικό τρόπο ζωής, μιλώντας στην… καρδιά του μέσου οδηγού των ΗΠΑ. Τι έπραξε;

Συνέθεσε μια ομάδα 37 μηχανικών, η οποία αφιέρωσε ατελείωτες ώρες στην υλοποίηση ενός φιλόδοξου πρότζεκτ. Να δημιουργήσει ένα pick-up το οποίο θα γοητεύσει όσους θέλουν να εγκαταλείψουν τα SUV, sedan και minivans για χάρη των ημιφορτηγών.

Το εγχείρημά της υλοποιήθηκε το 2005, όταν παρουσίασε το Ridgeline, το οποίο ουσιαστικά εξελίχθηκε από το μηδέν, με μόλις το 7% των εξαρτημάτων του να είναι ίδια με εκείνα των υπόλοιπων μοντέλων του Ιάπωνα κατασκευαστή. Το 2017 το μοντέλο πέρασε στη δεύτερη γενιά του, υποβαλλόμενο σε σημαντικές αναβαθμίσεις που το καθιστούν μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική επιλογή. Και ειδικά στην ανανεωμένη έκδοση του 2021 δεν διστάζει να «κοιτάζει» στα μάτια τους παραδοσιακούς εκπροσώπους της κατηγορίας.

Το Ridgeline έχει μήκος 5.339 mm, ύψος 1.798 mm, πλάτος 1,996 mm και το μεταξόνιό του φτάνει τα 3.180 mm. Το μήκος της καρότσας αγγίζει τα 1.625 mm με την πίσω πόρτα όρθια και τα 2.108 mm εφόσον η τελευταία «ανοίξει». Το βάρος του μοντέλου ξεπερνά τους δύο τόνους, σχεδόν ισοβαρές (2.268 kg) είναι το φορτίο που δύναται να ρυμουλκηθεί, την ίδια ώρα που το ωφέλιμο φορτίο αγγίζει τα 720 kg.

Το ιαπωνικό pick-up βασίζεται σε monocoque πλαίσιο, ενώ το set-up της ανάρτησης περιλαμβάνει γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Κάθεται σε ζάντες αλουμινίου Shark Gray 18 ιντσών, ντυμένες με ελαστικά all-season 245 /60 R18 105H, η απόστασή από το έδαφος αποτυπώνεται σε 194 mm και οι γωνίες προσέγγισης/ διαφυγής/ ράμπας είναι 20,4°/19,6°/19,6°.

Όλες οι εκδόσεις του Honda Ridgeline ενσωματώνουν έναν V6 3,5 lt απόδοσης 280 PS και 355 Nm ροπής, στις 6.000 και 4.700 rpm αντίστοιχα, με την κίνηση να μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ενός 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου ενισχύει το σύστημα τετρακίνησης i-VTM4 (με torque vectoring), το οποίο συνεργάζεται με το πρόγραμμα “Intelligent Traction Management”. Το τελευταίο περιλαμβάνει τα προφίλ οδήγησης Snow, Sand και Mud, διευκολύνοντας τις off-road περιηγήσεις κάτω από αντίξοες συνθήκες.

Σχεδιαστικά το Ridgeline ξεχωρίζει για την επιβλητική μάσκα με τους ενσωματωμένους LED κεντρικούς προβολείς, τον ευμεγέθη προφυλακτήρα, αλλά και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Ξεχωριστή προσωπικότητα στο μοντέλο χαρίζει το ολοκαίνουριο πακέτο Honda Performance Development, που μεταξύ άλλων «ντύνει» τις ζάντες σε χρυσό χρώμα και τη μάσκα σε μαύρο.

Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακή οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, ενώ ενσωματώνεται και η πλούσια δέσμη συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης “Honda Sensing” που περιλαμβάνει τα συστήματα collision warning, lane-keep assist, lane departure και adaptive cruise control.

Πηγή :https://www.newsauto.gr/

Print Friendly, PDF & Email

Σχετικά Άρθρα

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο ihunt.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Αποδοχή Περισσότερα