Αρχική iHunt.gr Μεγαλη νικη κατα των μη αναγνωρισμενων ΚΣ

Μεγαλη νικη κατα των μη αναγνωρισμενων ΚΣ

από iHunt Team
epikratias

demobanner

 



 

Απόφαση «κλειδί» του ΣτΕ έκρινε απαραίτητη την αυτοπρόσωπη παρουσία των μεμονωμένων κυνηγών και των κυνηγών που δεν είναι μέλη αναγνωρισμένων και συνεργαζόμενων Κυνηγετικών Συλλόγων για την έκδοση ή ανανέωση αδειών θήρας χωρίς να τους δίνει το δικαίωμα εξουσιοδότησης σε τρίτους.
 

Μετά από μία επταετία δικαστικού αγώνα, η Κυνηγετική Συνομοσπονδία Ελλάδος προσέθεσε ακόμα ένα βέλος στην φαρέτρα της για την προάσπιση της κυνηγετικής δραστηριότητας.

 



 Με την 2754/2012 απόφαση του το ΣτΕ ακυρώνει την υπ. αρίθμ 95445/3976/12-7-2006 απόφαση της Γεν. Δ/νσης Ανάπτυξης και Προστασίας Δασών και Φυσικού Περιβάλλοντος με την οποία ορίζονταν ότι κατά την διαδικασία εκδόσεως των αδειών θήρας, παρέχεται η δυνατότητα και στους μεμονωμένους κυνηγούς καθώς και σε κυνηγούς μέλη κυνηγετικών συλλόγων μη αναγνωρισμένων ως συνεργαζόμενων με το αρμόδιο Υπουργείο, να καταθέτουν αιτήσεις και δικαιολογητικά για έκδοση ή ανανέωση αδειών θήρας μέσω τρίτων προσώπων, εξουσιοδοτημένων από τους ενδιαφερόμενους.

Κατά την παράθεση του σκεπτικού της Απόφασης του το ΣτΕ αναγνωρίζει ότι λόγοι δημοσίου συμφέροντος υπαγορεύουν της διατάξεις που προβλέπουν την «λειτουργία ιδιαίτερων οργανώσεων σωματειακού χαρακτήρα, όπως οι ανωτέρω συνεργαζόμενοι με το αρμόδιο Υπουργείο κυνηγετικοί σύλλογοι, οι οποίες υπόκεινται σε αυξημένο έλεγχο και εποπτεία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθ’ όσον είναι υποχρεωμένες να οργανώνονται και να λειτουργούν σύμφωνα με τα κατά τα ανωτέρω, πρότυπα καταστατικά που προβλέπονται στην προαναφερόμενη κανονιστική υπουργική απόφαση και να τελούν σε άμεση συνεργασία με τις αρμόδιες για την προστασία της θήρας αρχές».

Επίσης σκοπός της ύπαρξης των αναγνωρισμένων Κυνηγετικών Συλλόγων είναι και η ανάγκη «αποκλεισμού των μεσαζόντων από την διαδικασία έκδοσης αδειών» και «διασφάλισης του δημοσίου συμφέροντος ώστε να επιτυγχάνεται η «ελεγχόμενη από την Διοίκηση παραγωγή έργου για την προστασία και ανάπτυξη του θηραματικού πλούτου της χώρας» και εξασφάλισης του δημοσίου χρήματος.  Στα πλαίσια της εξασφάλισης του δημοσίου χρήματος αναγνωρίζει επίσης ότι «οι αναγνωρισμένοι και συνεργαζόμενοι με το Υπουργείο Γεωργίας Κυνηγετικοί Σύλλογοι υφίστανται υποχρεωτικά ετήσιο, τακτικό, διοικητικό και οικονομικό έλεγχο από Δημόσια Αρχή (Δασική Υπηρεσία) ως προς την διαχειριστική διαφάνεια, νομιμότητα και σκοπιμότητα των δαπανών και εσόδων τους σε αντίθεση με τα πάσης άλλης μορφής Σωματεία, τα οποία δεν υφίστανται κανέναν τέτοιο έλεγχο». 

Υπογραμμίζει επίσης ότι, δεν αντίκειται στις διατάξεις των άρθρων 12 και 4 παρ. 1 του Συντάγματος η αναγνώριση μόνο στους αναγνωρισμένους κυνηγετικούς συλλόγους της δυνατότητας να υποβάλλουν αιτήσεις μελών τους για έκδοση άδειας θήρας γιατί δικαιολογείται από τις εγγυήσεις που διασφαλίζονται λόγω του αυξημένου ελέγχου του Υπουργού επί των συνεργαζόμενων κυνηγετικών συλλόγων (ΣτΕ 3942/2001) και προσθέτει ότι ο αποκλεισμός των μεμονωμένων κυνηγών ή των κυνηγών μελών μη αναγνωρισμένου κυνηγετικού συλλόγου από την χορήγηση εξουσιοδότησης προς τρίτα πρόσωπα για την διενέργεια πράξεων για την έκδοση άδειας θήρας υπαγορεύεται από λόγους δημοσίου συμφέροντος, «ώστε να εξασφαλίζεται η άμεση επικοινωνία τους με την αρμόδια υπηρεσία και να καθίσταται δυνατή η διερεύνηση από τα αρμόδια όργανα αν με τη χορήγηση σε συγκεκριμένο πρόσωπο της άδειας θήρας, με την οποία παρέχεται δικαίωμα χρήσης κυνηγετικού όπλου, δημιουργούνται πρόδηλοι κίνδυνοι για το δικαιούχο της άδειας και γενικότερα για την ανθρώπινη ζωή και τον θηραματικό πλούτο της χώρας». 

Μετά από μία επταετία δικαστικού αγώνα, η Κυνηγετική Συνομοσπονδία Ελλάδος προσέθεσε ακόμα ένα βέλος στην φαρέτρα της για την προάσπιση της κυνηγετικής δραστηριότητας. Το χρονικό διάστημα των επτά (7) ετών προσπάθειας, φανερώνει την δυσκολία του έργου, όπως και την σοβαρότητα των θεμάτων που καλείται να αντιμετωπίσει η ΚΣΕ.



 

 

Μόνο έτσι, με σωστή πρόβλεψη και μακροχρόνιο σχεδιασμό, μπορεί να εξασφαλιστεί το μέλλον του κυνηγιού στην Ελλάδα. Ακόμα και το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο της χώρας (ΣτΕ) παραδέχεται ότι μόνο μέσω των αναγνωρισμένων – συνεργαζόμενων με το Υπουργείο Κυνηγετικών Οργανώσεων μπορεί να υπάρξει σωστή διαχείριση, με στόχο την προστασία και την ανάπτυξη του θηραματικού πλούτου της χώρας.

 

Επίσης μέσω των υποχρεωτικών ετήσιων διοικητικών και διαχειριστικών ελέγχων που γίνονται στις αναγνωρισμένες κυνηγετικές οργανώσεις  εξασφαλίζεται η σωστή διαχείριση των χρημάτων των κυνηγών, πράγμα που δεν υπάρχει στα «πάσης άλλης μορφής Σωματεία, τα οποία δεν υφίστανται κανέναν τέτοιο έλεγχο». Η υποστήριξη των ελλήνων κυνηγών προς τις αναγνωρισμένες κυνηγετικές οργανώσεις αποτελεί μονόδρομο για την συνέχιση της κυνηγετικής δραστηριότητας στην χώρα μας. 

 

Πηγή : ΚΣΕ



Print Friendly, PDF & Email

demobanner

Print Friendly, PDF & Email


Σχετικά Άρθρα

14 σχόλια

Anonymous 29 Ιουνίου, 2013 - 19:55

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΤΟ ΟΤΙ

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΩΤΗΣΗ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΤΕ …ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΑΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ…

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΥΝΗΓΟΣ ΕΧΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΕΩΡΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΘΗΡΑΣ ΜΕΣΩ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ …ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ Η ΜΕΣΩ  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ..ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΩΤΕΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ…

ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ -ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ -ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ  ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ

ΟΤΑΝ ΒΡΕΙΤΕ Ο ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ (ΤΥΧΑΙΟ?) ΗΓΕΤΕΣ  ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ..Η ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ

 ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΑΝ ΚΑΤΙΝΕΣ ΝΑ  ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΚΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΜΠΟΛΕΜΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.

ΑΝ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΥΡΗΞΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ

ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΟ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΙΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΦΡΕΣΚΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΑΚΙ  ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ  ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΡΧΗ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ- ΜΑΚΡΥΑ ΣΑΣ

ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ  ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΘΕΡΜΟΙ ΥΠΟΣΤΙΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΠΟΛΛΕΣ  ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ  ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ…

ΚΑΠΟΙΟΣ  ΧΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ ΜΟΝΟΠΟΛΙΑΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ….

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

 

ΚΟΥΡΠΟΥΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ 

ΚΑΤΣΙΟΥΔΗΣ ΝΙΚΟΣ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

admin 29 Ιουνίου, 2013 - 20:42

Το ihunt.gr δημοσιευσε ενα

Το ihunt.gr δημοσιευσε ενα κειμενο που εξεδωσε η Κυνηγετικη Συνομοσπονδια Ελλαδος. Δεν εχουμε κανει καποιο σχολιο επ´ αυτου. Οταν κανουμε καποιο σχολιο και γινει ανωνυμα τοτε θα εχετε δικιο να λετε οτι κρυβομαστε στη ανωνυμια του internet. Κατι που δυστυχως δεν κανατε εσεις, γιατι ουτε ενα email  δεν εχετε συμπληρωσει. Το οτι βαλατε δυο ονοματα δεν  σημαινει  τιποτα. Και φυσικα αν ισχυαν αυτα για τα οποια μας κατηγορειται δεν θα αφηναμε να δημοσιευτει το σχολιο σας. Επισης πρεπει να ξερετε το ihunt  ειναι επωνυμο. Δεν υπαρχει site που το κρατος να μην γνωριζει τον ιδιοκτητη του και ο ιδιοκτητης του ειναι υπευθυνος για αυτα που δημοσιευονται. Σην συγκεκριμενη περιπτωση εσεις κρυβεστε στην ανωνυμια του internet.

Anonymous 30 Ιουνίου, 2013 - 08:43

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΗΝΟΝΤΑΝ ΣΤO IHUNT ΠΑΡΑ MONO ΣΕ

ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ

ΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΗΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΤΟΤΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ….ΑΦΜ?

 

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΡΕΖΟΥΜΕ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΣΕ..ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

kos pap 20 Ιουλίου, 2013 - 12:57

kai siga ti megali niki

kai siga ti megali niki

ama paei kapoios mono toy sto dasarxeio bgazei thn adeia mia xara

ayto leei h apofasi

kai ekanan 7 xronia na poyn ayto to aplo pragma?

skepsoy na itan kai diskolo

ΚΟΥΡΠΟΥΑΝΙΔΗΣ 22 Ιουλίου, 2013 - 05:01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ,

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ , ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΚΥΡΩΝΕΙ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ

ΑΝΟΗΤΟΙ

ΚΟΥΡΠΟΥΑΝΙΔΗΣ 22 Ιουλίου, 2013 - 05:01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ,

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ , ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΚΥΡΩΝΕΙ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ

ΑΝΟΗΤΟΙ

admin 22 Ιουλίου, 2013 - 05:38

d

Το “ανόητοι” δείχνει ταραχή ή έλλειψη επιπέδου; Μάλλον και τα δύο. Ποιός θα εμπιστευτεί τα χρήματά του σε εσάς για να βγάλει άδεια; Να γίνει λαθρεπιβάτης στην πλάτη των υπόλοιπων; ΝΑ γίνει τσιμπούρι; 

ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΙΟΥΔΗΣ 22 Ιουλίου, 2013 - 17:02

ΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΥΓΑΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΥΓΑΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ   IHUNT ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ…

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ ΤΟΥΣ ΜΗ ΣΥΝΕΡΓΑΖΩΜΕΝΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ 5 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ  ΕΤΗΣΙΑ ΕΙΣΦΡΟΡΑ ΥΠΕΡ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ… ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΤΕΛΛΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΕΝΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΑΔΕΙΕΣ..ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ?

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΟΥΣ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΥΝΗΓΟΙ?

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?

 

Ο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΘΗΡΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ…ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ…

Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΥΝΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ…

ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ…

 

 

 

 

 

Μακης Σιδηροπουλος 22 Ιουλίου, 2013 - 05:49

Μήπως θα θέλατε να μας

Μήπως θα θέλατε να μας αναπτύξετε κ.Κουρπουανίδη τους λόγους για τους οποίους σας “προτιμάνε” όλο και περισσότεροι κυνηγοί? Πέρα από το εγώ που κατευθύνει πολλούς σε αναγνωρισμένους και μη συλλογους υπάρχει και το κυνήγι…

Μπορείτε να κάνετε μία εστω υποτυπώδη σύγκριση των δράσεων μεταξύ αναγνωρισμένων και μη συλλόγων με βάση τα αποτελέσματά τους στη θήρα και όσα συνδέονται με αυτή?

Θηροφυλακή?, ερευνητικά προγράμματα? εκπροσώπηση στην ΕΕ? Επιστημονικό προσωπικό?συνέχεια και συνέπεια των κυνηγετικών οργανώσεων (ως θεσμός και όχι ως πρόσωπα)?απάντηση στις προκλήσεις δασικών και “επαγγελματιών της προστασίας της φύσης”???

Σας λένε τίποτα τα παραπάνω ??? έχετε κάνει τίποτα εσείς γι αυτά??? αν δεν ταθεωρείτε σημαντικά  μήπως να εκθέσετε δημόσια εδώ τις απόψεις σας για το τι χρειάζεται σήμερα το κυνήγι στην Ελλάδα και κυρίως με ποιους τρόπους πιστεύετε πως θα μπορούσαν να επιτευχθούν αυτά που εσείς θέτετε ως προτεραιότητες???

Από κουβέντες χορτάσαμε από τους πολιτικούς μας…έστω προτάσεις έχετε???

Μήπως  θα ήταν καλύτερο αντί να  απαξιώνετε το θεσμό (κυνηγετικές οργανώσεις)  να διεκδικήσετε να ακουστεί η φωνή σας μέσα από αυτές που αποτελουν το τελευταίο οχυρό του κυνηγιού???

κουρπουανίδης 22 Ιουλίου, 2013 - 08:18

Απαντώ

Απαντώ

1) Για να γίνουν όλα αυτά αγαπητέ χρειάζονται χρήματα, ασφαλώς γνωρίζετε πως για τα μέλη της Ομοσπονδίας μας ( μονομερώς) το Ελληνικό ( Δημοκρατικό ) Κράτος, επιβάλει ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΤΕΛΟΣ για την ίδια άδεια θήρας που εκδίδει ένας< ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ> Ελληνας κυνηγός, και μάλιστα με την Βούλα του Σ.Τ.Ε όπως πολύ καλά γνωρίζετε , ( πείτε μου ! το έχετε δει αυτό σε κάποιο άλλο κράτος του Κόσμου ? )

2) Ο κάθε κυνηγός μέλος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ  ΣΥΛΛΟΓΩΝ της Ομοσπονδίας μας καταθέτει συνεπώς 54 e περισσότερα απο τον κάθε <συνεργαζόμενο> Έλληνα κυνηγό στο Κ.Τ.Γ.και Δασών ( στο κράτος δηλαδή) , ενώ ο κάθε κυνηγός των < συνεργαζομένων > κυνηγών καταθέτει περισσότερα χρήματα , τα οποία όμως διαχειρίζονται οι συνδικαλιστικές Οργανώσεις του. ( εάν πράγματι θέλετε την ενημέρωση των κυνηγών όπως ευαγγελίζεστε, δεν χρειάζεται τίποτε άλλο παρά να δημοσιεύσετε όλους τους οικονομικούς ελέγχους των κυνηγετικών σας οργανώσεων ( συνδικαλιστικών ενοείται). που ξέρετε ίσως να βγάλετε λαγό!!!!!!!!!!!!!

3) Αντί λοιπόν ως έλληνες πολίτες να προβληματίζεστε γιατί το Ελληνικό κράτος φτάνει σε τόσο χαμηλά επίπεδα διοίκησης και να διαχωρίζει τους Έλληνες κτνηγούς σε συνεργαζόμενους και μή.

Γιατί να φτάνει σε τέτοια χαμηλά επίπεδα το ΥΠΕΚΑ και να μας στερεί  ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ

Γιατι να φτάνει σε τέτοια επίπεδα να μας στερεί και την προσκόμιση των δικαιολογητικών με δικηγόρο

Γιατι η περιβόητη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μας εντάσει με τους ΑΛΟΔΑΠΟΥΣ όσον αφορά την έκδοση άδειας θήρας και πολλά άλλα

Κάθεστε και ασχολείστε με ζωάκια και γατούλες και όχι με τα ουσιώδη προβλήματα που αφορούν τον Έλληνα κυνηγό

Υ.Γ Ζητάμε να ανακαλέσετε το σχ. άρθ. για την εξουσιοδότηση και να ενημερώσετε τους Έλληνεςκυνηγούς σωστά για τον λόγο που το Σ.Τ.Ε μας στέρησε μετά απ 7 χρόνια!!!!!!!!!!!!!!!! το αναφαίρετο συνταγματικά κατωχυρωμένο δικαίμα των πολιτών , το ΑΚ 211 των περι πληρεξουσιότητος διατάξεων.

Είμαι σίγουρος κύριοι πως εάν ασχοληθείτε με τα ( λίγα προς το παρόν, τα υπόλοιπα στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας μας) ανωτέρω θα διαπιστώσετε πολλά πράγματα που δεν γνωρίζετε , εάν πάλι γνωρίζετε πολλά απο αυτά και τα αποκρύπτετε τότε είστε υπόλογοι έναντι των Ελλήνων κυνηγών και πλησιάζει ο καιρός που θα πείτε πολλές φορές < ημαρτον )

 

Μακης Σιδηροπουλος 22 Ιουλίου, 2013 - 12:08

Κύριε Κουρπουανίδη δεν

Κύριε Κουρπουανίδη δεν αφιβάλλω για τα λεγόμενά σας…

Αν μπορέιτε να αλλάξετε το Ελληνικό κράτος θα σας ήμουν ευγνώμων… Μέχρι τότε όμως, το να έρθει ένας κυνηγός σε σας και οχι στους “αναγνωρισμένους” συλλόγους, σημαινει πως θα πετάξει τα χρήματα του στη μάυρη τρύπα του δημοσιου και δε θα επιστρέψει τίποτα στο κυνήγι…ακομη και άξιος και ικανος να ειστε, το αποτελεσμα σας για το κυνηγι με το ισχυον (λαθος κατα τη γνωμη σας) θεσμικο πλαισιο ειναι και θα ειναι μηδενικό…

Οι αναγνωρισμένες κυνηγετικές οργανώσεις πληρώνουν 7 εκ. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ μονο γι τη θηροφυλακή η οποία δε λέω πως ειναι τέλεια αλλά αν τη συγκρινουμε με τους αλλους αρμοδιους ελεγκτικους φορεις δασαρχεια κλπ, θα δουμε πως απλα δεν μπορει να γινει η συγκριση…και δεν ειναι μονο τα χρηματα που πανε στις αναγνωρισμένες κυνηγετικες οργανωσεις και κατ επεκταση στο κυνηγι…ειναι που αυτες ειναι οι μονες που καθονται στο τραπεζι της ρυθμιστικης καθε χρονο και καταφερνουν σε πεισμα των καιρων, των μκο και των μμε να κυνηγαμε ακομη..

Εσας εξοσων γνωριζω δε σας καλει κανεις στις θεσμικες συζητησεις για τη ρυθμιστικη…ενω αντιθετα καλουνται η ορνιθολογικη κλπ… ετσι ουτε εργα, ουτε συμμετοχη στις εξελιξεις εχετε…και επιμενετε να διαιρειτε τους κυνηγους και να διασπατε την ενοτητα που ειναι πολυτιμη στις μερες μας χωρις να εχετε να προσφερετε επι της ουσιας τιποτα εκτος απο λογια ενω θα μπορουσατε αφου ειστε δραστηριος (το εννοω), να προσφερετε πολλα περισσοτερα απο το μετεριζι των κυνηγων που ειναι μοναχα οι αναγνωρισμενες κυνηγετικες οργανωσεις…

 

 

Κουρπουανιδης 22 Ιουλίου, 2013 - 20:02

Απαντώ

Απαντώ

Αγαπητέ συνάδελφε κυνηγέ (ελπίζω πως είσαι)

απαντώντας στην τοποθέτηση σου πρέπει να σου υπενθυμίσω πως ξεκινάς με λάθος χαρακτηρισμό που τον επαναλαμβάνεις και πάλι δυστιχώς. Μιλάς για “αναγνωρισμένους” Συλλόγους και έτσι δίδεται η εντύπωση στον κάθε κυνηγό πως οι Σύλλογοι της Ομοσπονδίας μας ΔΕΝ  είναι αναγνωρισμένοι, κάνεις λάθος για τον απλούστατο λόγο , έχουμε καταστατικά εγκεκριμένα απο την Ελληνικά Δικαιοσύνη, είμαστε αναγνωρισμένοι Σύλλογοι όπως και η Ομοσπονδία μας , ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ  δεν είμαστε και αυτό με αποκλειστική ευθύνη του ΥΠΕΚΑ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 

Δηλαδή: Η Ελληνική Δημοκρατία αρνείται να συνεργαστεί με συλλόγους Ελλήνων πολιτών οι οποίοι έχουν καταστατικά εγκεκριμένα απο τον θεσμό επιβολής του Συντάγματος και των νόμων αυτής την Δικαιοσύνη ( παγκόσμια πρωτοτυπία δεν νομίζεις ?)

Δεύτερο και ποιό τραγικό είναι αυτό που είπα στο προηγούμενο σχόλιο μου, ο διαχωρισμός δηλαδή που επιβάλλουν διάφορα κέντρα εξουσίας στους έλληνες πολίτες κυνηγούς χωρίζοντας τους σε “συνεργαζόμενους ” και μη,  ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ μονομερείς και αντισυνταγματικές διατάξεις στος ανεξαρτήτους  ( όπως η στέρηση των Συνταγματικά κατωχυρωμένων διατάξεων του Αρ.211 περι εξουσιοδότησης , η επιβολή διπλάσιου τέλους φόρου δηλαδή μονομερώς στους Ανεξάρτητους κυνηγούς μέλη της Ομοσπονδίας μας, η στέρηση ακόμα και αυτής της δυνατότητας εκπροσώπησης των μελών μας απο τους Δικηγόρους κλπ) και όλα αυτά μάλιστα με την βοήθεια της Δικαιοσύνης σε πολλές περιπτώσεις.( αλήθεια θα ήθελες να σου συμβεί κάτι απο όλα αυτά στην χώρα που ζείς – πληρώνεις φόρους -υπηρετείς στις ένοπλες δυνάμεις αυτής και το σημαντικότερο κάνεις οικογένεια και μεγαλώνεις παιδιά σε αυτήν?)

Στην δεύτερη απάντηση μου όσον αφορά τον σχολιασμό που κάνεις σχετικά με τα 7 εκατ ευρώ που δίδονται στους ” ιδιωτικούς φύλακες θήρας” και όχι   ” ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΘΗΡΟΦΥΛΑΚΗ”  όπως απο λάθος πιστεύ πως την αποκαλούν πολοί  ( βλ.ΣΤΕ  3943/ 2001), και ότι τα ( με επιβολή διπλάσια τέλη!!!!!! που αναγκάζει το Ελληνικό κράτος μονομερώς να πηρώνουμε προς το ΚΤΓκαι Δασών , οδηγώντας μας εσκεμμμένα σε οικονομική αφαίμαξη, και νομίζοντας πως θα σταματήσει την προσπάθεια μας και τον πόλεμο κατα του παρακράτους που διενεργούμε, σε πληροφορώ πως κατα την άποψη μας είναι καλύτερη λύση απο αυτήν που προτείνεις εσύ για ένα και μοναδικό λόγο τον οποίο πρότεινα και στις προηγούμενες αναφορές μου, ψάξε – βρές – και δημοσίευσε όλους τους οικονομικούς ελέγχους των οργανώσεων που σε εκπροσωπούν και θα μιλήσουμε πάλι.-

στο τρίτο σχόλιο σου σχετικά με το εάν συμετάχουμε σε διάφορες “θεσμικές συζητήσεις” όπως τις αναφέρεις σχετικά με την ρυθμιστική σε πληροφορώ πως είναι αποκλειστική ευθύννη των εκάστοτε αρμοδίων παραγόντων, εξέτασες το ενδεχόμενο οτι μπορεί να μας “φοβούνται ” αυτοι για κάτι?, πχ. το ότι εμείς λέμε πάντα την αλήθεια ΔΕΝ είμαστε ΠΟΥΘΕΝΑ “μπλεγμένοι” και ΔΕΝ διστάζουμε να αντιμετωπίσουμε όπως πρέπει οποιονδήποτε και σε οποιανδήποτε θέση βρίσκετε.

Πάντως να ξέρεις πως όπου κληθήκαμε είμασταν παρόντες , με σωστές και επικοδομητικές προτάσεις ( πολλές απο τις οποίες εφαρμόζονται) για την πανίδα και τηνχλωρίδα της πατρίδας μας.

Πιστεύω Συνάδελφε πως αυτό που σου λείπει είναι η ενημέρωση ( όπως και στο σύνολο των κυνηγών της Ελλάδος) εκεί λοιπόν επικεντρώνουμε τις προσπάθειες μας και πιστεύουμε πως ΜΟΝΟ με την σωστή ενημέρωση των κυνηγών θε μπορέσουμε να προάγουμε το κυνήγι ως ΑΘΛΗΜΑ και όχι ως ένα “παρεξηγημένο” σπόρ ως έχει σήμερα.

Είμαστε σήγουροι πως λίαν συντόμως θα αλλάξεις και εσύ γνώμη για εμάς όπως και οι χιλιάδες κυνηγοί που μας πλαισιώνουν ολοένα και περισσότερο

 

Μακης Σιδηροπουλος 23 Ιουλίου, 2013 - 12:23

Αυτό περιμένω να δω…την

Αυτό περιμένω να δω…την ενημέρωση που λέτε πως λέιπει…

Αλλά δε φαινεται πως θα έχουμε κάποια ενημέρωση από σας…

Οι καταγγελιες αν ευσταθουν τοτε πρεπει να πανε στη δικαιοσυνη και οχι σε διαδικτυακες συζητησεις…

Εδω θα ειχε νοημα να δουμε τα αποτελεσματα της δικαιοσυνης γιατι καθε αλλη κουβέντα τίθεται άμεσα σε αμφιβολία…

Οι “επίσημες” κυνηγετικές οργανώσεις αποτελούν θεσμό…ως θεσμός βασίζονται σε εντυπωσιακά ισχυρό καλό θεσμικό πλαίσιο ….η αξιοποιηση αυτης της πραγματικοτητας ειναι ζήτημα προσώπων…τα πρόσωπα εκλέγονται δημοκρατικά κάθε δύο χρόνια…

Το να καταφέρεστε αόριστα κατά παντός διοικούντος κυνηγετικό σύλλογο και κατ επέκταση κάθε κυνηγού που το στηριξε-ψηφισε, δηλαδή αρκετές χιλιάδες  Ελλήνων κυνηγών, είναι εκτός από ψευδές, συκοφαντικό, δυσφημηστικό και υπεροπτικό…

Αν έχετε εντοπίσει κάτι σε κάποιον συγκεκριμένο σύλλογο τότε αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι να λογοδοτήσει η συγκεκριμένη διοίκηση του στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και όχι να καταργήσουμε το σύλλογο…την ευθύνη για τον έλεγχο των επισημων κυνηγετικών συλλλογων την έχει η δημοσια Δασική Υπηρεσία…κάθε καταγγελία επομένως για τα πεπραγμένα ενός συλλόγου βαράινει κυριως τη Δασική Υπηρεσία που αποτελέι και την εγγύηση για την αξιοποίηση των χρημάτων των κυνηγών…σε αντιθεση με τις ΜΚΟ κι εσάς…εσείς ελέγχεστε από κάπου; δημοσιέυετε τα αποτελέσματα αυτών των ελέγχων;

Δε μπορεί για ένα γινάτι να διαιρούμε την κυνηγετική οικογένεια το ξαναλέω…

Και σίγουρα όχι όταν δε μπορούμε οσο και να θέλουμε, να προσφέρουμε με το ισχύον θεσμικό πλάισιο…

Η επίκληση στα στραβά της χώρας ιδιαίτερα σήμερα κινείται στα όρια του γραφικού…όταν έχουν εξαθλιωθεί οι πολίτες και οδηγούνται ακόμη και σε αυτοκτονίες αλλά δεν αλλάζει τίποτα, ειναι προφανες πως δε θ αλλαξει τιποτα και στα κυνηγετικά…επομένως παραμένουμε στο όσο και να θελετε, όσο και να είστε ικανοι΄δε μπορειτε να προσφέρετε τίποτα  στο κυνήγι σήμερα  ..

Το αντίθετο…διαιρείτε την κυνηγετική οικογένεια και αυτό κατά τη γνώμη μου έιναι από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει το κυνήγι σήμερα στην Ελλάδα.

Θα σταματήσω εδώ το διάλογο από πλευράς μου γιατι τα επιχειρήματά σας μεχρι στιγμής είναι “φτηνότερη άδεια” και “κακοί οι άλλοι- καλοί εμείς” τα οποία όχι μονο δε με πείθουν αλλά το αντίθετο, αποδεικνύουν έλλειψη ρεαλιστικών προτάσεων και γόνιμης κριτικής και γνώση των προβλημάτων του κυνηγιού…

Αν γράψετε κάτι και για το κυνήγι και μας “ενημερώσετε” μετά χαράς θα επανέλθω…

kos pap 24 Ιουλίου, 2013 - 16:30

ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΡΠΟΥΑΝΙΔΗ ΜΕ ΠΟΙΟ

ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΡΠΟΥΑΝΙΔΗ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΔΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΣ;

ΕΙΤΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ;

ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. 

ΤΙ, ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ;

ΣΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ; ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ; ΠΟΥ;

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.

ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΠΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΔΕΙΑ. ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ…

ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ…

Τα σχόλια είναι κλειστά

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο ihunt.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Αποδοχή Περισσότερα