Αρχική iHunt.gr Οι κυνηγοί βάζουν το χέρι στη τσέπη κυρίες των φιλοζωικών, αλλά για να πληρώνουν. Δεν  το βάζουν επειδή εισπράττουν επιδοτήσεις.

Οι κυνηγοί βάζουν το χέρι στη τσέπη κυρίες των φιλοζωικών, αλλά για να πληρώνουν. Δεν  το βάζουν επειδή εισπράττουν επιδοτήσεις.

από iHunt Team

Μήπως τελικά στην κυβέρνηση έβαλαν μυαλό και σταμάτησαν τις ιδεοληπτικές αντικυνηγετικές  βλακείες;

Μήπως πήραν χαμπάρι ότι κοινωνία δεν είναι οι κολλητοί και ότι οι βίγκαν παρέες δεν χαράζουν ιστορία και πολιτική, αλλά είναι καλές μόνο για να πίνουν τέιο Ιμαλάιων  και να αμπελοφιλοσοφούν , άνευ τυρού και ιχθύων,  περί στειρώσεων ανθρώπων και ζώων;

Το ότι τους έκραξαν μέχρι και τα σκυλιά, αφήνω κατά μέρος τους ειδικούς περί των ζώων των υπουργείων, νομίζω ότι το κατάλαβαν και αυτό ίσως εξηγεί γιατί το μεγαλούργημα  που βγήκε από τις μυστικές κατακόμβες, όπου ετοιμάστηκε στα κρυφά για να μην τους αντιληφθούν προφανώς οι εχθροί που κατέλαβαν τα Υπουργεία, δεν γίνεται εύκολα νόμος του κράτους.

Και άρχισαν οι διαμαρτυρίες… Διάφοροι πρόεδροι και εκπρόσωποι φιλοζωικών ή ζωοφιλικών συλλόγων, ο Μπαμπινιώτης πρέπει να μας πεί ποιος είναι ο σωστός όρος, ανακήρυξαν εαυτούς εκπροσώπους της κοινωνίας και όλοι οι κυνόφιλοι κυνηγοί είμαστε ένα «βρώμικο συνάφι», κατά «80% παράνομοι», ασχολούμαστε με τα σκυλιά «για την κονόμα» και την «τσέπη» μας και γενικώς είμαστε της «διαπλοκής».

Για να τελειώνουμε επιτέλους με τους διάφορους εκπροσώπους του λαού και της κοινωνίας. Ο κάθε πρόεδρος συλλόγου εκπροσωπεί μόνο τα μέλη του και όχι την κοινωνία ή τον λαό. Ούτε τα ζώα εκπροσωπεί. Κανένα σκυλί η γάτα ή κότα δεν τον ψήφισε ούτε τον επέλεξε για τον ρόλο αυτό. Μόνος του αυτοδιορίσθηκε προστάτης. Ο καθένας λοιπόν εκφράζει τον εαυτό του ή τα μέλη του συλλόγου του που τον έχουν εξουσιοδοτήσει γιαυτό  και όχι την κοινωνία. Εκτός και αν έχει λαλήσει ή είναι ο Δελαπατρίδης.

Καλό είναι να μάθουμε κάποια φορά και πόσα μέλη έχει ο κάθε σύλλογος που ο πρόεδρος του θεωρεί ότι εκπροσωπεί την κοινωνία και πόσες ψήφους πήρε στις εκλογές ο, ισόβιος συνήθως,  πρόεδρος του συλλόγου. Για να δούμε μετά αν αυτός που θεωρεί «βρώμικο συνάφι» τους 200.000 κυνηγούς και κυνόφιλους,  πόσους ανθρώπους εκπροσωπεί από την κοινωνία που επικαλείται.

Οι κυνηγοί βάζουν το χέρι στη τσέπη κυρίες των φιλοζωικών, αλλά για να πληρώνουν. Δεν  το βάζουν επειδή εισπράττουν επιδοτήσεις.

Οι κυνηγοί δεν θέλουν να στειρώνουν τα σκυλιά τους, επειδή κανείς δεν θέλει να στειρώσει τα παιδιά του και κανένα μέλος της οικογένειας του. Και τα κυνηγόσκυλα μας  είναι η οικογένεια μας.

Οι κυνόφιλοι κυνηγοί έχουν το δικαίωμα να υπερασπιστούν και να προωθήσουν την άποψη τους αυτή με κάθε νόμιμο και θεμιτό τρόπο , όπως το έκανε και ο ΟΚΑΔΕ  και δεν θα ρωτήσουν τον κάθε πρόεδρο φιλοζωικού ή χορτοφαγικού συλλόγου αν συμφωνεί. Και αυτό κάνουν. Πληρώνοντας από τη τσέπη τους για να ακουστεί και η δική τους φωνή. Η φωνή ενός μέρους της κοινωνίας που δεν θέλει να στειρώνονται τα σκυλιά του επειδή κάποιοι άλλοι δεν θέλουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους και να μαζέψουν τα αδέσποτα από το δρόμο.

Όσο για το κλάμα των φιλόζωων περί εμπορίου ζώων χωρίς αποδείξεις εκ μέρους των κυνηγών, εκεί πέφτει μαύρο κλάμα από τα γέλια. Πέρα από τον άκρως επαναστατικό αγώνα υπέρ του θεσμού της φορολογίας, για τον οποίο διακρίνονται όλοι οι ακτιβιστές,  μια ματιά στο διαδίκτυο φτάνει για να μαζέψεις ένα   τόμο εγκυκλοπαίδειας με τις καταγγελίες για παράνομο εμπόριο ζώων…από «φιλόζωους». Και δεν τις κάνουν κυνηγοί τις καταγγελίες, φιλόζωοι τις κάνουν. Εναντίον άλλων φιλόζωων. Και εκεί μιλούν για κονόμα, για ποσά, εμπόριο κανονικό. Το αν είναι αλήθεια ή ψέματα δεν μας αφορά ως κυνηγούς, ας τα βρούν μεταξύ τους οι διάφοροι φιλόζωοι που αλληλοκατηγορούνται για το εμπόριο με τα αδέσποτα σκυλιά. Είναι πολύ το χρήμα Άρη που θα έλεγε και μία προεδρική ψυχή.

Το ότι τα μέλη διάφορων φιλοζωικών οργανώσεων «πρέπει να υιοθετούν και να προωθούν τις αρχές του βιγκανισμού και της χορτοφαγίας», είναι και νόμιμο και ηθικό και καλά κάνουν να προσπαθούν να γίνουν περισσότεροι χορτοφάγοι και βιγκανιστές, αλλά περισσότερο «ζωόφιλοι» δεν θα γίνουν επειδή τρώνε μόνο ραδίκια, ούτε κόβοντας τα κρεματζούρια των κυνηγόσκυλων.

Οι  κυνηγοί δεν θέλουμε να είμαστε χορτοφάγοι, ούτε εμείς ούτε τα σκυλιά μας που είναι μέλη της οικογένειας μας και μάλιστα για πολλούς είναι πάνω και από γυναίκες και γονείς τα κυνηγόσκυλα μας. Ούτε θα στειρώσουμε τα σκυλιά μας και ας σκούζουν και φωνάζουν οι διάφοροι χορτοφάγοι της ζωοφιλίας. Ας πάνε για βρούβες ακόμη καλύτερα, τα κρεματζούρια των κυνηγόσκυλων δεν θα τα κόψουν.

Μπορεί οι διάφοροι φανατικοί βιγκανιστές να θέλουν να καταργήσουν το κυνήγι και τους κυνηγούς, αυτό όμως είναι η άποψη του συλλόγου τους και όχι η άποψη της κοινωνίας. Ιδίως αυτό πρέπει να το αντιληφθούν και μερικοί νεόκοποι υπουργοί της κυβέρνησης, οι οποίοι έγιναν  υπουργοί όλων των ελλήνων, και των κυνηγών, και όχι υπουργοί της παρέας που τρώμε μόνο βλήτα  και κάνουν ποδηλατάδες. Αυτά μπορούν να τα κρατήσουν για την ιδιωτική τους ζωή και κανείς δεν θα τους ζητήσει το λόγο ούτε θα τους επιβάλει να φάνε κανονικά μπιφτέκια.

Ας ξυπνήσουν επιτέλους και ας αντιληφθούν και αυτοί, όπως επιτέλους οι δημοσιολόγοι-λοιμοξιωλόγοι, ότι ούτε τον κορονοιό φέρνουν οι κυνηγοί και τα  κυνηγόσκυλα τους και ας αφήσουν ήσυχους τους κυνηγούς και τα κρεματζούραι των κυνηγόσκυλων.  Διαφορετικά θα πάνε και αυτοί για βρούβες μετά τις εκλογές.

Le Chasseur

Print Friendly, PDF & Email

Σχετικά Άρθρα

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο ihunt.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Αποδοχή Περισσότερα