Αρχική iHunt.gr Παρουσιαση Mitsubishi ASX

Παρουσιαση Mitsubishi ASX

από iHunt Team
mitsubishiasx

demobanner

 



To νέο Mitsubishi ASX είναι όχι μόνο εκφραστικό και συλάτο αλλά πάνω απ’ όλα σύγχρονο και δυναμικό αυτοκίνητο, που τοποθετείται στην κατηγορία C. Η παρουσία του στην κατηγορία το θέτει σε άμεσο ανταγωνισμό με το Qashqai της Nissan, το VW Τiguan και Ford Kuga, απ’ όπου δίκαια διεκδικεί ένα μερίδιο από την πίτα, όντας εφοδιασμένο με πολλά προσόντα.

Εξωτερική σχεδίαση   

Με τη συμπαγή σφηνοειδή σχεδίαση του πρωτότυπου και με τη δυναμική πλαϊνή χαρακτηριστική γραμμή, οι σχεδιαστές βελτιστοποίησαν το συνολικό σχήμα παντρεύοντας τα αεροδυναμικά στοιχεία, με τις τεχνικές και εξωτερικές λεπτομέρειες .

Έτσι δημιούργησαν μία χαμηλωμένη και πιο ισορροπημένη σιλουέτα με καλύτερη ενσωμάτωση των διογκωμένων θόλων των τροχών διαφορετική από την τετραγωνισμένη τυπική SUV εμφάνιση. Η γραμμή οροφής τώρα ακολουθεί καθοδική πορεία προς το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου αυξάνοντας την αεροδυναμική απόδοση (Cd: 0,32) και τονίζοντας το δυναμικό προφίλ του ASX.

Η προσαρμογή των αναλογιών, το πλάτος του πλαισίου και η θέση & το σχήμα των προβολέων επέτρεψαν μία καλύτερη ερμηνεία του Jet Fighter, πιο κατάλληλη για τις αναλογίες και το στήσιμο του ASX. Η μάσκα του αναδεικνύεται από ένα ανάγλυφο καπό με διπλό εξόγκωμα: αυτό αφενός συμβάλλει στην καλύτερη ασφάλεια των πεζών, πέρα από τους κοντούς προβόλους, αφετέρου βελτιώνει την ορατότητα για τον οδηγό και την ευελιξία στην πόλη, ενώ πίσω φέρει φώτα τύπου LED, που διακρίνονται για την αμεσότητα της απόκρισής τους.



Εσωτερική σχεδίαση    Στο εσωτερικό, η φιλοσοφία δυναμικής, και σπορ κομψότητας είναι εμφανής ενώ προσεγμένη είναι και η ταπετσαρία αλλά χωρίς περεταίρω προσπάθειες εντυπωσιασμού. Η καμπίνα του ASX αντικατοπτρίζει μία αίσθηση ποιότητας που φαίνεται στο ταμπλό των οργάνων, την επένδυση του κεντρικού πίνακα οργάνων που εκτείνεται μέχρι τις πόρτες και τα ασημί ένθετα που πλαισιώνουν το ηχοσύστημα και κοσμούν τις επενδύσεις των θυρών.
Όμορφη είναι η αίσθηση από το στρογγυλό χρωμιωμένο πλαίσιο του επιλογέα και τα ασημί ένθετα που πλαισιώνουν την κονσόλα και τα όργανα.

Προσοχή δόθηκε στη μαλακή επένδυση των περιοχών που αγγίζουν οι επιβάτες, κάνοντάς σε να αισθάνεσαι όμορφα από τη στιγμή που θα καθίσεις στο τιμόνι. Στην ταπετσαρία των καθισμάτων οι σχεδιαστές της Mitsubishi και οι συνεργάτες τους από την υφαντουργική βιομηχανία δημιούργησαν ένα νέο ανάγλυφο υλικό, προσδίδοντας μία τρισδιάστατη εντύπωση στο μαύρο εσωτερικό.

Κινητήρας 

Η βενζινοκίνητη έκδοση για το ASX προσφέρεται με ένα νέο τετρακύλινδρο 1.6 λίτρου 16βάλβιδο κινητήρα με εκκεντροφόρους επικεφαλής και σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων που αποδίδει 117 ps. Είναι ο γνωστός και πολύ αξιόπιστος κινητήρας 1.5 λίτρων της Mitsubishi, όπως χρησιμοποιείται στο Colt με αυξημένη διαδρομή από 84,8 mm σε 90,0 mm ώστε να μας δώσει τον επιπλέον κυβισμό. Ο κινητήρας έχει αλουμινένιο μπλοκ κυλίνδρων, πολλαπλή εισαγωγής & κάλυμμα κυλινδροκεφαλής από ρητίνη, ενώ ζυγίζει μόνο 88 κιλά. 

O κινητήρας έχει αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά όπως κυλινδροκεφαλή με μικρή περιεχόμενη γωνία βαλβίδων, μηχανισμό βαλβίδων άμεσης ενεργοποίησης, ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού, και διαθέτει ενσωματωμένα περιφερειακά εξαρτήματα στο μπλοκ κυλίνδρων. Διακρίνεται δε για την οικονομική του λειτουργία αφού η κατανάλωση μπορεί να φθάσει τα 5,9 l/100 km με δεδομένη βέβαια και την διάθεση του οδηγού για οικονομική οδήγηση – το τονίζουμε ιδιαίτερα, διότι τα οικονομικά αυτοκίνητα παύουν να υφίστανται, αν ο οδηγός δεν συμπεριφέρεται ανάλογα-.

Το ASX, εγκαινιάζει επίσης μία νέα οικογένεια αλουμινένιων 4-κύλινδρων πετρελαιοκινητήρων 16v DOHC Common rail, Άμεσου ψεκασμού Euro 5, με χαρακτηριστικά καύσης που προέκυψαν από την εφαρμογή της αναλυτικής τεχνολογίας των συνεργαζόμενων εταιρειών της Mitsubishi με κυριότερο τεχνολογικό επίτευγμα είναι το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, πατέντα της Mitsubishi για Κινητήρες Diesel επιβατικών αυτοκινήτων – που επιτυγχάνει ρεκόρ χαμηλοής συμπίεσης (14.9:1), ενώ περιορίζονται οι εσωτερικές τριβές και οι υψηλές θερμοκρασίες μέσα στο μπλοκ.

Οι συνολικές επιδόσεις βελτιώθηκαν ακόμα περισσότερο με την υιοθέτηση ενός υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Η τεχνολογία VG βελτιώνει την πίεση τόσο στις χαμηλές όσο και τις υψηλές στροφές, και αυξάνει την απόδοση, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την υστέρηση (turbo lag). H υιοθέτηση μιας σχεδίασης 8 πτερυγίων στην αλουμινένια φτερωτή συμπίεσης (έναντι 12 που έχει ένας συμβατικός υπερσυμπιεστής) σημαίνει αύξηση του λειτουργικού εύρους του συμπιεστή και κατά συνέπεια της απόδοσης λόγω υπερσυμπίεσης.

Παράλληλα, η μεταβλητή δυναμικότητα της τουρμπίνας μεταφράζεται σε υψηλή απόκριση επιτάχυνσης και βέλτιστη πίεση υπερπλήρωσης σε όλη την κλίμακα στροφών του κινητήρα για δυναμικές επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Το ASX διαθέτει ένα πλήθος από καλούδια που στόχο έχουν να κάνουν τη ζωή του οδηγού πιο άνετη, και ασφαλή όπως το “Auto Stop & Go” που σταματά και επανεκκινεί αυτόματα τον κινητήρα χωρίς χρήση του κλειδιού ανάφλεξης όταν το όχημα είναι σταματημένο (για παράδειγμα στα φανάρια).

Επίσης το ASX εφοδιάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης (ή “Generation Control System”) που επιτρέπει την ανάκτηση ηλεκτρικής ισχύος στο φρενάρισμα και την επιβράδυνση για φόρτιση της μπαταρίας, επίσης είναι εφοδιασμένο με (EPS) Electric power steering σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης, και έχει ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλησης, για οικονομία στα καύσιμα.



Ασφάλεια    

Το ASX εξελίχθηκε με βάση τη παγκόσμια πλατφόρμα “Project Global” της Mitsubishi Motors, και χρησιμοποιεί το μεγαλύτερο μέρος της κάτω δομής του Outlander όπως και τη βασική αρχιτεκτονική του πλαισίου του (ανάρτηση, φρένα, σύστημα 4WD …) κατάλληλα προσαρμοσμένα γι’ αυτό το μικρότερο και ελαφρύτερο όχημα, διατηρώντας όμως το μεταξόνιο των 267 cm, 4 cm μακρύτερο από τους πλησιέστερου ανταγωνιστή του…

Μροστά φέρει γόνατα MacPherson και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων με υστερούντες βραχίονες πίσω. Το ASX έχει εξαιρετικά άκαμπτη δομή αμαξώματος για ασφάλεια, άνεση και αντοχή με ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και έναν στιβαρό χώρο επιβίωσης για την προστασία των επιβατών σε περιπτώσεις συγκρούσεων από κάθε κατεύθυνση.
Το αμάξωμα του ASX χρησιμοποιείται μία σημαντική αναλογία ατσαλιού υψηλής αντοχής για τη μείωση του βάρους και την αύξηση της ακαμψίας, με χάλυβες ειδικού τύπου.

Τετρακίνηση

Το ASX χρησιμοποιεί μία βελτιστοποιημένη έκδοση του “AWC” της Mitsubishi, ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος 4WD που προσφέρει στον οδηγό μία επιλογή τριών προγραμμάτων για έλεγχο της πρόσφυσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του ή τις οδηγικές συνθήκες. Ο έλεγχος επιτυγχάνεται με εύχρηστο φωτιζόμενο μπουτόν ανάμεσα στα δύο εμπρός καθίσματα.

• 2WD, η ροπή κατανέμεται μόνο στους εμπρός τροχούς για ευέλικτη συμπεριφορά και καλύτερη οικονομία καυσίμου.

• 4WD AUTO, η κατανομή ροπής ελέγχεται για να επιτυγχάνεται ελκτική πρόσφυση και κατευθυντικότητα σε χωμάτινους δρόμους και / ή σε αντίξοες συνθήκες δρόμους (από 98 % μπροστά / 2 % πίσω μέχρι 50 % μπροστά / 50 % πίσω).
• 4WD, περίπου 1,5 φορές η ροπή του 4WD AUTO mode κατανέμεται στους πίσω τροχούς για βελτίωση της πρόσφυσης σε κακές οδικές επιφάνειες και ξεκόλλημα του οχήματος

Η σταθερότητα του οχήματος αυξάνεται με τη μετάδοση περισσότερης ροπής στους πίσω τροχούς στα 4WD AUTO και 4WD LOCK mode.

Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην ελάτωση του βάρους με διάφορα υλικά και ειδικές κατασκευές,καθώς επίσης και στον τομέα της ηχομόνωσης όπου μία σειρά επιμέρους βελτιώσεων έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης όταν κινηθήκαμε σε πετρώδη εδάφη η ηχομόνωση βαθμολογήθηκε με άριστα αφού φιλτράριζε κυριολεκτικά τα πάντα. Η τιμή του προσεγμένη και αυτή αφού για το για το ASX 1.6  2WD  Inform είναι 19.690 ?.

ASX Στοιχεία Βασικού Εξοπλισμού

-> Πανοραμική ηλιοροφή
-> Ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών 710 W Rockford FosgateTM
-> Σύστημα πλοήγησης με Hard Disk Drive (HDD) και μόνιτορ LCD 7-ιντσών
-> Σύστημα σύνδεσης με BluetoothTM και θύρες USB
-> Κάμερα οπισθοπορείας
-> ETACS (Electronic Total Automobile Control System)

 



Περισσότερα στο auto-test.gr

Print Friendly, PDF & Email

demobanner

Print Friendly, PDF & Email


Σχετικά Άρθρα

2 σχόλια

Νίκος Πανούσης 25 Απριλίου, 2013 - 06:21

Μπράβο στον admin. Τέτοιας

Μπράβο στον admin. Τέτοιας τεχνικής πληρότητας άρθρα είχαμε να δούμε από τους παλιούς (καλούς) 4Τ.

admin 25 Απριλίου, 2013 - 12:54

σε ευχαριστω πολυ Νικο

σε ευχαριστω πολυ Νικο

Τα σχόλια είναι κλειστά

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο ihunt.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Αποδοχή Περισσότερα