Αρχική iHunt.gr Σε διαβουλευση ο αφοπλισμος των κυνηγων

Σε διαβουλευση ο αφοπλισμος των κυνηγων

από iHunt Team
opla

 

.Η Ε.Ε καλεί τους πολίτες της να συμμετάσχουν σε διαβούλευση που αφορά τον έλεγχο των πυροβόλων όπλων με πρόσχημα τη μείωση των επιβλαβών συνεπειών από την εγκληματική χρήση των πυροβόλων όπλων.

Δεν είναι τυχαία η χρονική στιγμή που ξεκίνησε η διαβούλευση αυτή. Ξεκίνησε σχεδόν ταυτόχρονα με την προσπάθεια του Ομπάμα να περάσει το νέο νόμο περί όπλων στις ΗΠΑ. Το πρόβλημα της εγκληματικότητας μεγαλώνει και στην Ευρωπαική Ένωση και έτσι οι Ευρωπαικές Κυβερνήσεις θεώρησαν ότι πρέπει να γίνει πιο αυστηρός έλεγχος στην κατοχή και διακίνηση των πυροβόλων όπλων. Η Ε.Ε έχει δημιουργήσει ένα ερωτηματολόγιο και καλεί τους πολίτες να το απαντήσουν. Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει 25 ερωτήσεις ομαδοποιημένες σε πέντε ενότητες:

A: Εισαγωγικές ερωτήσεις

B: Ο ρόλος της ΕΕ στην καταπολέμηση του εμπορίου και της χρήσης πυροβόλων όπλων για εγκληματικούς σκοπούς

Γ: Νόμιμη κατασκευή, κατοχή και πώληση πυροβόλων όπλων

Δ: Αποθήκευση, απενεργοποίηση και καταστροφή

Οι απαντήσεις που θα δοθούν θα βοηθήσουν στη δημιουργία οδηγιών προς τα κράτη-μέλη που σκοπό θα έχουν τον έλεγχο των πυροβόλων όπλων. Το “τυράκι” είναι η εγκληματικότητα και ένας από τους απώτερους σκοπούς είναι η κυνηγετική δραστηριότητα. Μην ξεχνάτε ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχουν αυξηθεί κατά πολύ οι πωλήσεις φθηνών κυνηγετικών όπλων, κατά κύριο λόγω χράπα χρούπα, που οι ιδιοκτήτες τους δεν είναι κυνηγοί. Ο λόγος που τα αγοράζουν είναι  για να μπορέσουν να προστατέψουν την οικογένειά τους σε περίπτωση επίθεσης από κλέφτες και εγκληματίες. Υποχρέωση του κράτους είναι η ασφάλεια των πολιτών αλλά τουλάχιστον στην Ελλάδα το κράτος έχει αποτύχει στον τομέα αυτό και έχει οδηγήσει τους πολίτες στο να πάρουν μέτρα που αυτοί θεωρούν ικανά να τους προστατέψουν. Τώρα, αν είναι σωστό ή λάθος η αγορά ενός κυνηγετικού όπλου που σκοπό έχει την ασφάλεια μιας οικογένειας είναι θέμα μιας μεγάλης κουβέντας.

Τα κυνηγετικά όπλα θα βρεθούν στο επίκεντρο της διαβούλευσης και οι κυνηγοί σίγουρα θα πληγούν περισσότερο από όλους. 

Γιατί, σκοπό έχουν να καταστήσουν τους κυνηγούς περιθωριακούς και να τους αναγκάσουν να εγκαταλείψουν την αγαπημένη τους δραστηριότητα. 

Η Γαλλική συνομοσπονδία κυνηγιού αναφέρει στην ιστοσελίδα της :

“Μια διαβούλευση είναι σε ισχύ μέχρι τις 17 Ιουνίου 2013, στην οποία είναι απαραίτητο να συμμετάσχουν όλοι οι κυνηγοί για να μην δούμε νομοθετικά μετρά που θα πλήξουν το κυνήγι.

Η Εθνική Ομοσπονδία Κυνηγιού αφού μελέτησε προσεκτικά κάθε μια από τις 25 ερωτήσεις συστήνει να απαντάτε στις ερωτήσεις πάντα με την πρώτη από τις διαθέσιμες επιλογές (1).

Μην τους αφήσετε να μας επιτεθούν. Να κινητοποιηθούμε όλοι!!!”

Όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και δεν πρέπει να πάρουμε αψήφιστα τη διαβούλευση αυτή. Σκεφτείτε μόνο αν ένα από τα μετρά που πιθανόν να ληφθούν να είναι η φορολόγηση των κυνηγετικών όπλων. Εαν μας αναγκάσουν να πληρώνουμε πχ 200 ΕΥΡΩ για κάθε κυνηγετικό όπλο που έχουμε στην κατοχή μας πόσοι από  θα είχαμε αυτή τη δυνατότητα;

Πατήστε ΕΔΩ για να απαντήσετε στις ερωτήσεις της διαβούλεσης. Προσοχή στις απαντήσεις που θα δώσετε. Ακολουθήστε τις οδηγίες της Γαλλικής Ομοσπονδίας Κυνηγιού…….

O iHunter
 

Print Friendly, PDF & Email

Σχετικά Άρθρα

14 Σχόλια

Avatar
Ραξής Επιτρόπου 7 Μαΐου, 2013 - 1:31 μμ

Να θυμάστε ότι κάθε σοβαρή

Να θυμάστε ότι κάθε σοβαρή επιστημονική μελέτη αποδεικνύει τη μείωση της εγκληματικότητας με την αύξηση της νόμιμης οπλοκατοχής

http://www.law.harvard.edu/students/orgs/jlpp/Vol30_No2_KatesMauseronline.pdf

Απάντηση
Avatar
Ραξής Επιτρόπου 7 Μαΐου, 2013 - 1:42 μμ

 

 

Παραθέτω σχόλια που τους έγραψα στο ερωτηματολόγιο:

-Σοβαρότατες επιστημονικές μελέτες (η πιο πρόσφατη από το πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ) έχουν αποδείξει ότι η νόμιμη οπλοκατοχή
και η νόμιμη οπλοφορία μειώνουν την εγκληματικότητα. Με τον αριθμό παράνομων όπλων που βρίσκονται σε κυκλοφορία μια πιθανή
απαγόρευση της νόμιμης οπλοκατοχής ή οπλοφορίας απλά θα αύξανε δραματικά την εγκληματικότητα. Είναι επιστημονικά
αποδεδειγμένο.

-Οι εγκληματίες πάντα έβρισκαν βρίσκουν και μάλλον θα βρίσκουν και στο μέλλον ό,τι όπλα θέλουν, και πολύ συχνά αυτά είναι
στρατιωτικής τεχνολογίας. Το καλύτερο που έχει να κάνει η Ε.Ε. είναι να παραδεχτεί το πρόβλημα και να διευκολύνει την
οπλοφορία για τους νομοταγείς πολίτες. Οι γνωστές σφαγές στις ΗΠΑ γίνονται σε gun free zones…

-Είναι προφανές ότι με τους εγκληματίες να είναι το πραγματικό πρόβλημα, κάθε προσπάθεια ελέγχου του νομοταγούς πολίτη ή
εταιρείας απλά κάνει κάθε παράνομο να τρίβει τα χέρια του από ευχαρίστηση…

Απάντηση
Avatar
Λουλάκης Κων/νος 7 Μαΐου, 2013 - 9:42 μμ

 

 

B.2. Πιστεύετε ότι η ΕΕ κάνει αρκετά για την αντιμετώπιση του κινδύνου της παράνομης εμπορίας και χρήσης πυροβόλων όπλων στην ΕΕ;* (υποχρεωτικό)

Και σε αυτή την ερώτηση με την πρώτη επιλογή να απαντήσουμε;

Απάντηση
Avatar
Λουλάκης Κων/νος 7 Μαΐου, 2013 - 9:47 μμ

Ο φόρος των 200 ευρό για κάθε

Ο φόρος των 200 ευρό για κάθε όπλο που αναφέρεται;

Απάντηση
Avatar
admin 8 Μαΐου, 2013 - 6:26 πμ

Το μη χειρον βελτιστον κ.

Το μη χειρον βελτιστον κ. Λουλακη…Απο τις 3 απαντησεις καλύτερα η 1η….Ο φόρος δεν υπάρχει ακόμη άλλα είναι κάτι που ακούγεται και φυσικά το 200 ΕΥΡΩ είναι υπόθεση εργασιας

Απάντηση
Avatar
Λουλάκης Κων/νος 9 Μαΐου, 2013 - 8:58 μμ

Το άρθρο σας το θεωρώ

Το άρθρο σας το θεωρώ υπερβολικό και με ανκρίβειες (Ο φόρος δεν υπάρχει ακόμη άλλα είναι κάτι που ακούγεται και φυσικά το 200 ΕΥΡΩ είναι υπόθεση εργασιας – έπρεπε να το διεθκρινίσετε αυτό). Διαβάστε πιο προσεκτικά το ερωτηματολόγιο χωρίς το υπεφίαλο ελληνικό συναίσθημα που τόσα δεινά μας έχει φέρει και θα δείτε ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα περιγράφετε.

Απάντηση
Avatar
Νίκος Πανούσης 10 Μαΐου, 2013 - 2:52 μμ

Admin,

Admin,

νομίζω ότι ..βιάστηκες σ΄ αυτό το άρθρο.

Τα 2 cents μου πάνε με τον κο Λουλάκη. 

Απάντηση
Avatar
Πανος Θεοτοκοπουλος 10 Μαΐου, 2013 - 3:46 μμ

Νομιζω παίρνετε το θέμα

Νομιζω παίρνετε το θέμα αψήφιστα σε σχέση με τους Γάλλους συναδέλφους μας οι οποίοι μάλλον ανησυχούν. Βέβαια έχουν ένα λόγο παραπάνω να ανησυχούν γιατί η Γαλλία είναι χώρα παραγωγής όπλων. Πάντως είμαι περίεργος να δω τι στάση θα κρατήσει η Κ.Σ.Ε. Για να δούμε

Απάντηση
Avatar
admin 10 Μαΐου, 2013 - 4:00 μμ

Κύριε Λουλάκη για ποιες

Κύριε Λουλάκη για ποιες ανακρίβιες μιλάτε; Νομίζω ότι εύκολα κάποιος μπορεί να διακρίνει ότι αυτό που γράφεται στο site για το φόρο των 200 EYRO είναι υπόθεση εργασίας. Ανακρίβεια θεωρείται τα λεγόμενα της Γαλλικής Ομοσπονδίας; Δεν σας άρεσε η οδηγία που έδωσαν για τις απαντήσεις;

¨Οσο για το υπερβολικός που λέτε θα συμφωνήσω αλλά προσπάθειά μου ήταν να προσπαθήσω να συσπειρώσω τους αναγνώστες της ιστοσελίδας (που είναι και η πρώτη που έβγαλε το θέμα) . Μπορεί όντως να μην είναι τίποτα όλο αυτό αλλά μπορεί και όχι. Και μην ξεχνάμε κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία με την απαγόρευση του Υμηττού. Ξεκίνησε σαν μια διαβούλευση που στο αρχικό της στάδιο δεν έθετε σοβαρά ζητήματα κατά του κυνηγιού. Και τότε μας έπιασαν στον ύπνο….Οπως και με την περίπτωση του Φαλακρού…Τώρα σίγουρα δε θα μας πιάσουν κοιμώμενους

Πάντως σε κάθε περίπτωση το ihunt.gr με τη δημοσίευση αυτή άνοιξε μια κουβέντα που έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Το άρθρο έχει αναδημοσιευτεί σε πολλά sites και ο κάθε κυνηγός μπορεί να σχηματίσει τη γνώμη του. Και η κουβέντα που κάνουμε εδώ νομίζω ότι βοηθάει και εχω την εντύπωση ότι η κριτική σας είναι καλοπροαίρετη.

Μην τους αφήσετε να μας επιτεθούν. Να κινητοποιηθούμε όλοι!!!”

Απάντηση
Avatar
Ραξής Επιτρόπου 10 Μαΐου, 2013 - 5:18 μμ

Συμφωνώ απόλυτα με τα

Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του ihunt και επαυξάνω: Όσοι νομίζουν οτι το συγκεκριμενο θεμα αφορα αποκλειστικα τους κυνηγους ειναι γελασμενοι. Το μετρο αυτο ειναι ενας κρικος σε μια αλυσιδα μετρων, η οποια σαν μοναδικο στοχο εχει τον αφοπλισμο των πολιτων.

Ερχονται νεα αντιλαικα μετρα και καποιοι ταμπουρωνονται “αθωα” πισω απο νεες νομοθεσιες. Οι Γαλλοι δεν τρωνε κουτοχορτο, ή τουλαχιστον οχι οσο τρωμε εμεις, αυτο ειναι σιγουρο.

Οι αμφισβητιες ας αναρωτηθουν γιατι δεν υπηρχε ουτε μια (1) ερωτηση στο ερωτηματολογιο για πιο ελαστικη νομοθεσια. Αφου δεν γνωριζουν τη γνωμη του κοσμου, πώς υπεθεσαν οτι ολοι θα ζητησουν αυστηροτερα και οχι ελαστικοτερα μετρα; Βρωμαει απο μακρυα το πραγμα.

Απάντηση
Avatar
Νίκος Πανούσης 10 Μαΐου, 2013 - 8:47 μμ

Admin, o τίτλος του άρθρου

Admin, o τίτλος του άρθρου είναι “Μείωση των επιβλαβών συνεπειών από την εγκληματική χρήση πυροβόλων όπλων στην ΕΕ”.

 

Από εκεί μέχρι το “ο αφοπλισμος των κυνηγων” θέλει πολύ ..τράβηγμα.

 

Όπως το βλέπω εγώ, δεν έχει καμμία σχέση με την κατοχή κυνηγετικών και το κυνήγι. Από τη μια, είναι μια νόμιμη δραστηριότητα καθόλα αποδεκτή από τη νομοθεσία της ΕΕ και από την άλλη μιλάμε για εγκλήματα που γίνονται με πυροβόλα όπλα.

 

Ραξή, το ερωτηματολόγιο έχει να κάνει με λαθρεμπόριο παράνομων όπλων και εγκληματική χρήση πυροβόλων όπλων. Αυτό έλειπε να γινόταν η νομοθεσία πιο ελαστική σ΄ αυτό.

Απάντηση
Avatar
Ραξής Επιτρόπου 17 Μαΐου, 2013 - 10:45 πμ

Νίκο, μάλλον δεν έχεις

Νίκο, μάλλον δεν έχεις ακούσει για το understatement των Ευρωπαίων…

 

Τελοςπάντων:

Ερωτηματολογιο οι Ευρωπαιοι; Το ιδιο κι εμεις! Μπες, απαντησε, και αν θέλεις προώθησε το κιολας…

http://www.amynastospiti.gr/

Απάντηση
Avatar
Νίκος Πανούσης 17 Μαΐου, 2013 - 11:49 πμ

 

 

Γεια σου Ραξή,

όντως δεν έχω ακούσει για το “understatement”. Από τη wikipedia πάντως που συμβουλεύτηκα δε μπορώ να καταλάβω πώς δικαιολογείται το συμπέρασμα που φτάνετε κι εσύ και ο Admin. Ούτε νομίζω πώς η ΕΕ εφαρμόζει βρετανικό χιούμορ σε επίσημα ερωτηματολόγια της.

Ευχαρίστως να απαντήσω στο ερωτηματολόγιο σου, αρκεί να μου διευκρινίσεις ποιος είναι ο “μέσος Έλληνας” που αναφέρεις. 

Σαν νομοταγής πολίτης, βρίσκω την ιδέα για το site σου εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, πρωτοποριακή και εμπορική. Προσωπικά, κρίνω ότι δηλητηριάζεται όταν μπλέκεις θέματα προσωπικών πολιτικών σου προτιμήσεων (π.χ. μνημόνιο) μιας και έτσι αποτρέπεις τους αναγνώστες που τους αρέσει το θέμα αλλά διαφωνούν πολιτικά μαζί σου.

 

Νίκος Πανούσης

Απάντηση
Avatar
Ραξής Επιτρόπου 17 Μαΐου, 2013 - 7:20 μμ

 

 

Γεια σου Νίκο.

Το understatement εχει να κανει με το οτι οι βορειοευρωπαιοι ποτε δεν λενε αυτο που εννοουν, και ποτε δεν κανουν αυτο που λενε. Το γιατι, ειναι μια μεγαλη ιστορια, αλλα δεν ειναι να τους εμπιστευεσαι ποτε 100%! Ουτε τα ερωτηματολογια τους φυσικα. Ουδεμια σχεση εχει με το Βρετανικο χιουμορ. Ειναι τροπος σκεψης και ΕΚΦΡΑΣΗΣ.

Αν δεν καταλαβαινεις την εκφραση “ο μεσος Ελληνας” μην απαντησεις στο ερωτηματολογιο και μην διαβαζεις το site μου – χωρις παρεξηγηση, δεν μπορω να αποδεικνυω οτι δεν ειμαι ελεφαντας 40 φορες την ημερα.

Οι αντιμνημονιακες μου προτιμησεις ειναι κοινες με πανω απο το 60-70% του ελληνικου πληθυσμου. Σε αυτους απευθυνεται και το συγκεκριμενο site. Για τους υπολοιπους σε προκαλω να φτιαξεις ενα καλυτερο, εγω δεν προκειται να ασχοληθω. Πληροφοριακα, ο πιο φανατικος αναγνωστης μου ειναι μνημονιακος… Τυχαιο;

Και κατι αλλο, σαν τεχνοκρατης δεν εχω πολιτικες πεποιθησεις, οχι με την κλασικη εννοια του ορου τουλαχιστον.

Δεν νομιζω να σε καλυψα με τα παραπανω αλλα καλυψα αρκετους αλλους που θα διαβασουν αυτα τα σχολια. Και επειδη δεν ταΐζω troll, τη συγκεκριμενη σηζητηση τη σταματαω.

Και ευχομαι καλα κυνηγια σε ολους μας.

Απάντηση

Αφήστε ένα σχόλιο

* Χρησιμοποιώντας αυτό το έντυπο συμφωνείτε με την αποθήκευση και χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο ihunt.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Αποδοχή Περισσότερα