Αρχική iHunt.gr Συναρπάζει το νέο Ford Ranger Raptor

Συναρπάζει το νέο Ford Ranger Raptor

από iHunt Team
2368613

Print Friendly, PDF & Email
demobanner
Ένα από τα πιο επιβλητικά και ελκυστικά σχεδιαστικά pick-up οχήματα που έχουμε δει ποτέ και συνάμα πιο δυναμικά και ικανά δημιούργησε η αμερικανική φίρμα.
 
Το καινούργιο Ranger Raptor εντυπωσιάζει με την αισθητική και τις υψηλές δυνατότητές του. Ο επικεφαλής μηχανικός της Ford το χαρακτήρισε ως ένα ημιφορτηγό που ενσωματώνει στοιχεία από μοτοσικλέτα motocross και όχημα ATV, θέλοντας να αναδείξει τις αρετές της ολοκαίνουργιας έκδοσης του δημοφιλούς μοντέλου. 
 
Σε σχέση με το απλό Ranger έχει αυξημένο μήκος, πλάτος και ύψος, φέρει μεγαλύτερους προφυλακτήρες, νέα μάσκα και γρίλια, ειδικά κατασκευασμένα προστατευτικά και σκαλοπάτια που αντέχουν και στην πιο σκληρή χρήση, με τα τελευταία να σηκώνουν φορτίο έως 100 κιλά. 
 
Η Ford υπόσχεται ότι το όχημα μπορεί να αντεπεξέλθει σε κάθε κακουχία και να περάσει οποιοδήποτε εμπόδιο. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 283 χλστ., η γωνία προσέγγισης στις 32,5 μοίρες, ράμπας στις 24 μοίρες και αποχώρησης στις 24 μοίρες. Επίσης, το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και τα φρένα έχουν βελτιωθεί και αναβαθμιστεί, με τις διαστάσεις των ελαστικών παντός εδάφους της BF Goodrich να είναι 285/80 R17. 
 
image 14
 
Στο εσωτερικό, τοποθετήθηκε νέα οθόνη 8 ιντσών, ώστε ο οδηγός να έχει πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες, τα καθίσματα είναι καινούργια, όπως και οι επενδύσεις. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης «EPAS» – Electric Power Assisted Steering, σύστημα ελέγχου κίνησης «TMS» – Terrain Management System με εννέα διαφορετικά προγράμματα (Normal, Sport, Grass, Gravel, Snow, Mud, Sand, Rock και Baja Mode), τα HSA (Hill Start Assist), HDC (Hill Descent Control), LAC (Load Adaptice Control), TSC (Trailer Sway Control) και πολλά ακόμα. 
 
image5
 
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο δίλιτρος bi-turbo diesel κινητήρας απόδοσης 213 ίππων και 500 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Μάλιστα, υπάρχουν και paddles από μαγνήσιο για τις αλλαγές των ταχυτήτων, αλλά και εξελιγμένο δορυφορικό σύστημα πλοήγησης.
 
Δυστυχώς, το Ranger Raptor δεν θα έρθει στην Ευρώπη, ούτε και στις ΗΠΑ. Αφορά αποκλειστικά τις αγορές της Αυστραλίας και της νοτιοανατολικής Ασίας.
 
Του Λουκά Παπαλάμπρου για το zougla.gr
 

 

SVESTONOF


Σχετικά Άρθρα

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο ihunt.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Αποδοχή Περισσότερα