Αρχική » Grid with Sidebar » Το αθάνατο Lada Niva συνεχίζει απτόητο με νέες εκδόσεις

Το αθάνατο Lada Niva συνεχίζει απτόητο με νέες εκδόσεις

by iHunt

Print Friendly, PDF & Email
demobanner

Η Avtovaz άνοιξε τη λίστα παραγγελιών για το Lada Niva Bronto, που είναι η σκληροτράχηλη έκδοση του αειθαλούς off-road.

SVESTONOF

Εάν το όνομα Niva σας φαίνεται οικείο, αυτό οφείλεται στο ότι το μοντέλο υπάρχει από το 1977 με μικρές διαφοροποιήσεις.

Η έκδοση Bronto (προσοχή όχι Bronco) ξεκίνησε τη ζωή της ως πακέτο βελτιώσεων μετά την αγορά, αλλά κατέληξε τελικά να είναι εργοστασιακή επιλογή.

Τόσο τα μοντέλα Niva Legend όσο και τα μοντέλα Niva Bronto βασίζονται στο παλιό πλαίσιο τύπου σκάλας, ωστόσο, υπάρχει και το νεότερο Niva Travel, το οποίο είναι ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο βασισμένο στο πρώην Chevrolet Niva.

Πίσω τώρα στο Niva Bronto, η έκδοση του 2021 του οποίου διαθέτει το ελαφρώς επανασχεδιασμένο εσωτερικό που παρουσιάστηκε πέρυσι στο Niva Legend. Το ταμπλό μοιάζει ακόμα με το αντίστοιχο της δεκαετίας του ’80, αλλά διαθέτει νέα όργανα. Το εσωτερικό πλέον διαθέτει ανέσεις όπως νέα και θερμαινόμενα καθίσματα, νέο σύστημα κλιματισμού και μοντέρνο φωτισμό. Η ρωσική εταιρεία ισχυρίζεται ότι το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει βελτιωμένη ηχομόνωση σε σχέση με το παρελθόν, κάτι που διευκολύνει την καθημερινή χρήση του.

Το Lada Niva Bronto διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα Luxe και Prestige. Το Luxe διαθέτει μεταλλικούς προφυλακτήρες, ράγες οροφής, τονισμένα φτερά και τροχούς 15 ιντσών με ελαστικά παντός εδάφους. Η ναυαρχίδα Prestige (που απεικονίζεται εδώ) διαθέτει μεταξύ άλλων, πλαστικούς προφυλακτήρες, επανασχεδιασμένη μάσκα, προβολείς ομίχλης, πλαστικές επενδύσεις περιμετρικά και προστατευτικές ποδιές. Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πάνελ οροφής και ένα ειδικό χρώμα – καμουφλάζ, ιδανικό όταν θελήσετε να κρύψετε το Niva σας στη φύση.

Παρά τις όποιες βελτιώσεις και τα επίπεδα εξοπλισμού του Niva, το θρυλικό off-road δεν έχει απωλέσει κανένα από τα τραχιά χαρακτηριστικά κατά την κίνησή του, ενώ, εξακολουθεί να διαθέτει προσιτή τιμή.

Κάτω από το καπό, υπάρχει ο κλασικός ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 1,7 λίτρων απόδοσης 83 ίππων και 129 Nm. Όπως συμβαίνει σε όλες τις εκδόσεις του Lada Niva, η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός πεντατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και ενός κλασικού συστήματος τετρακίνησης.

Οι αλλαγές στην πιο εστιασμένη έκδοση Bronto περιλαμβάνουν εμπρός και πίσω διαφορικά που κλειδώνουν ανεξάρτητα, ενισχυμένο πίσω άξονα και αναθεωρημένη ανάρτηση με απόσταση από το έδαφος 240 mm. Η Lada δεν ανακοίνωσε τις τιμές για το Bronto, αλλά αυτές δεν θα απέχουν αρκετά από το Legend που ξεκινά από τις 7.300 ευρώ στην αγορά της Ρωσίας.

Υπενθυμίζουμε πως η Lada – μέλος του Renault Group – ανακοίνωσε μια ολοκαίνουργια γενιά του Niva για το 2024, με βάση την πλατφόρμα CMF-B. Δεν γνωρίζουμε αν αυτό το μοντέλο θα σηματοδοτήσει το θάνατο του παλαιού Niva μετά από 47 χρόνια ενεργών καθηκόντων, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ελπίδα ότι η Lada θα συνεχίσει να παράγει το στιβαρό off-road ως εναλλακτική λύση στα νεότερα μοντέλα.

Εάν ήμασταν στελέχη της Avtovaz, σίγουρα θα ζητούσαμε από την ομάδα των τεχνικών να επιχειρήσει μια ηλεκτρική μετατροπή, ώστε το Niva να μπορέσει να προχωρήσει αλώβητο στη νέα εποχή.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ