Ώρα ανανέωσης για το Land Rover Discovery Sport

Το κόμπακτ διαστάσεων SUV μοντέλο της Land Rover, Discovery Sport υιοθετεί πλέον αρκετά στοιχεία από το μικρότερο Range Rover Evoque, τόσο στην αισθητική, όσο και στα μηχανικά του μέρη.
 
Κοιτώντας την ανανεωμένη γενιά του Discovery Sport, οι αισθητικές διαφοροποιήσεις είναι περιορισμένες, σε σχέση με τον προκάτοχό του, και εντοπίζονται στους πιο τονισμένους προφυλακτήρες και στα νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα. Η ανανέωση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, με το νέο τριάκτινο τιμόνι, την ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και το πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα πολυμέσων Touch Pro με οθόνη αφής 10 ιντσών. Επίσης, το ανανεωμένο Discovery Sport προσφέρει αυξημένη άνεση στους επιβάτες, χάρη στα νέα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, την τοποθέτηση διαιρούμενου πίσω καθίσματος 40:20:40 και την επαγωγική φόρτιση για smartphone.
 
 
Ακολουθώντας τις τεχνολογικές καινοτομίες του μικρότερου Evoque και στο ανανεωμένο Discovery Sport συναντάμε τον εσωτερικό ψηφιακό καθρέπτη «ClearSight Rear View», όπως και το καινοτόμο σύστημα ClearSight Ground View που χρησιμοποιεί κάμερες στη μάσκα και τους καθρέπτες για να προβάλλει στην οθόνη του infotainment και σε εύρος 180 μοιρών, την περιοχή εμπρός και κάτω από το καπό. Aυτό που αποτελεί σημαντικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι το ανανεωμένο Discovery Sport χρησιμοποιεί ως βάση τη νέα πλατφόρμα Premium Transverse Architecture, που έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να είναι έτοιμη για τη φιλοξενία μεγάλων μπαταριών, ενώ προσφέρει και κατά 13% αυξημένη ακαμψία. 
 
 
Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι τετρακύλινδροι, υπερτροφοδοτούμενοι 2,0 λίτρων της γενιάς Ingenium. Η γκάμα στα βενζινοκίνητα σύνολα ξεκινά από την έκδοση των 200 PS, με την αμέσως ισχυρότερη να φτάνει τους 250 PS, ενώ στους diesel, τρεις είναι οι επιλογές, με 150, 180 και 240 PS. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid) σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο χώρο κάτω από το κάθισμα του οδηγού και συνδέεται με γεννήτρια, η οποία επενεργεί μαζί με τον κινητήρα στη μετάδοση, προσφέροντας επιπλέον ροπή. Τέλος, το τεχνολογικό ρεπερτόριο του ανανεωμένου Discovery Sport είναι πλούσιο σε συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως η πέδηση έκτακτης ανάγκης, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και το ενεργό cruise control.
 
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
About the Author
Εικόνα admin

admin