Αρχική » Grid with Sidebar » Lada Niva Travel: Ανανέωση για το σκληροτράχηλο 4×4 από τη Ρωσία

Lada Niva Travel: Ανανέωση για το σκληροτράχηλο 4×4 από τη Ρωσία

by iHunt

Print Friendly, PDF & Email
demobanner

Το νέο Lada Niva βασίζεται στο μοντέλο που πρωτοείδαμε το 1998.

SVESTONOF

Η Lada ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής του νέου Niva Travel στο εργοστάσιο του Togliatti στη Ρωσία, το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2021.

Το τετρακίνητο μοντέλο αποτελεί ουσιαστικά μια ανανεωμένη έκδοση του AvtoVaz 2123 / Chevrolet Niva που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1998, κάτι που είναι εμφανές από τη σιλουέτα και τη γραμμή των παραθύρων.

Οι μεγαλύτερες αισθητικές αλλαγές εντοπίζονται στη μάσκα, η οποία απέκτησε πιο μοντέρνα φώτα, πιο επίπεδο καπό, μεγαλύτερη γρίλια και προστατευτική ποδιά στον προφυλακτήρα, μεγάλο μέρος ου οποίου είναι καλυμμένο από άβαφο πλαστικό. Στου προφίλ βρίσκουμε τετραγωνισμένους θόλους των τροχών με φουσκωμένα φτερά, ενώ πίσω έχουμε νέα γραφικά LED στα φώτα και πιο μοντέρνο προφυλακτήρα.

Ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Lada Niva Travel είναι εμφανής από τα εκτός δρόμου ελαστικά, τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και τον αναπνευστήρα που εξοπλίζουν την πιο περιπετειώδη έκδοση.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη και αποκαλύπτει την πραγματική ηλικία του μοντέλου. Το ταμπλό είναι καλυμμένο από σκληρά πλαστικά, ο πίνακας οργάνων μοιάζει να βγήκε από τη δεκαετία του ’90 όπως και τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, ενώ στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας βρίσκουμε μια οθόνη αφής που ενσωματώνει και κάμερα οπισθοπορείας.

Η εταιρεία κάνει λόγο για ευρύχωρη καμπίνα με εξαιρετική ορατότητα, δυνατό air condition, καλή ηχομόνωση και άνετα καθίσματα. Στο κετρικό τούνελ βρίσκουμε δύο λεβιέδες για τις κοντές και μακριές σχέσεις, ενώ στο κέντρο του τριάκτινου τιμονιού δεσπόζει πλέον το έμβλημα της Lada.

Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου μοντέλου, όμως το πιθανότερο είναι να έχουμε να κάνουμε με το γνωστό 4κύλινδρο μοτέρ 1,7 λίτρων που αποδίδει 83 PS και 129 Nm ροπής, το οποίο πρόσφατα πιστοποιήθηκε ως Euro 6d-Temp με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 226 g/km.

Παραμένει επίσης στάνταρ το σύστημα τετρακίνησης με μηχανικό κλείδωμα διαφορικού και κοντές σχέσεις, το οποίο σε συνδυασμό με τη ρύθμιση της ανάρτησης, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (περίπου 220 mm) και τους κοντούς προβόλους του χαρίζουν εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου.

Παράλληλα με την παραγωγή του Lada Niva Travel, θα συνεχιστεί και η παραγωγή του αειθαλούς Lada 4×4 που κυκλοφορεί με μικρές βελτιώσεις από το 1977! Περισσότερες πληροφορίες για το νέο μοντέλο θα έχουμε στις αρχές του 2021 οπότε είναι προγραμματισμένο και το εμπορικό του ντεμπούτο. Όσο για την τιμή, αναμένεται να παραμείνει στα επίπεδα του προκατόχου του, που κόστιζε μεταξύ 726.000 – 869.000 ρούβλια (7.906 – 9.464 ευρώ).


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ