Αρχική iHunt.gr Π. Εμφιετζόγλου : Γιατί ομολογώ την αγάπη μου για τους κυνηγούς

Π. Εμφιετζόγλου : Γιατί ομολογώ την αγάπη μου για τους κυνηγούς

από iHunt Team

demobannerΑυτό και άλλα πολλά άκρως ενδιαφέροντα αποκαλύπτει ο  Πρόεδρος της ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ κ. Πρόδρομος Εμφιετζόγου  σε μια συνέντευξη από καρδιάς που όχι μόνο θα συζητηθεί, αλλά θα προσφέρει και επιχειρήματα σε όποιον αγαπάει και νοιάζεται για το κυνήγι.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Κύριε Εμφιετζόγλου στον χώρο της πολιτικής και των δημοσίων προσώπων γενικότερα, δύσκολα εκτίθεται κανείς με δηλώσεις υπέρ του κυνηγίου. Εσείς γιατί το κάνετε αντίθετα προς όλο αυτό το κλίμα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γιατί εγώ δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, δεν είμαι Μητσοτάκης, Τσίπρας, Άδωνις ή Αμυράς, να παίζω με τις λέξεις για να τα έχω καλά με όλους. Για να πω την αλήθεια… δεν θέλω να τα έχω καλά με όλους!
Και έτσι μπορώ να λέω ελεύθερα και αυτό που σκέφτομαι και αυτό που νιώθω.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι είναι, λοιπόν, για εσάς το κυνήγι;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σε μία τρελή και νευρωτική εποχή όπου τα μηχανήματα και οι υπολογιστές κατακυριεύουν την ζωή μας το κυνήγι είναι μία από τις εναπομείνασες δραστηριότητες που μας κρατάνε συνδεδεμένους με την ανθρώπινη πλευρά μας.

Για μένα δεν είναι απλό χόμπι, είναι ανθρώπινο δικαίωμα!

Καλλιεργεί και αντιπροσωπεύει κοινωνικούς δεσμούς, ταυτίζεται με την ιστορία και τη μνήμη του τόπου και αποτελεί βασικό παράγοντα ταυτότητας των τοπικών κοινωνιών.

Είναι μάταιο να το αρνούμαστε, είναι πολύ πιο παραγωγικό να οργανώνουμε και να πλαισιώνουμε αυτή την πτυχή της ανθρώπινης φύσης ,σε ένα πλαίσιο κοινωνικά δημιουργικό.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Βλέπω ότι επιμένετε να συνδέεται κυνήγι με κάτι περισσότερο από μία ψυχαγωγική δραστηριότητα. Θέλετε να μας πείτε περισσότερα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το κόμμα μας υπηρετεί μία αντίληψη που αντιστρατεύεται αυτόν τον… οικουμενικό «πουρέ» της παγκοσμιοποίησης.

Στόχος μας είναι να κρατήσουμε στις εστίες τους τις τοπικές κοινωνίες των χωριών και της περιφέρειας, που σήμερα στενάζουν και υποφέρουν από την εγκατάλειψη.

Σε μία περίοδο όπου η διάκριση μεταξύ Αριστεράς και Δεξιάς γίνεται όλο και πιο δυσδιάκριτη, βλέπουμε να βαθαίνει, αντιθέτως, το ρήγμα μεταξύ των αστικών περιοχών και της υπαίθρου.

Έναν τρόπο ζωής που απειλείται σήμερα από την ομοιομορφία της παγκοσμιοποίησης, θέλω να υπηρετήσω. Για να παραμείνει πολύχρωμη και πλουραλιστική η Ευρώπη, θα πρέπει να μπορεί να σέβεται την διαφορετικότητα αυτών που την κατοικούν.

Και το κυνήγι, αποτελούσε ανέκαθεν στοιχείο αυτής της ταυτότητας.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Μιλάτε σαν να έχετε καλή γνώση της ελληνικής υπαίθρου, των χωριών και των ανθρώπων της. Ομολογώ ότι από έναν αστό και διακεκριμένο επιχειρηματία όπως εσείς, αυτό δεν το περίμενα…
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Και την γνωρίζω και τη λατρεύω την ελληνική ύπαιθρο. Από την Μακεδονία έως την Μάνη και από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη, αυτή η πατρίδα κρύβει στα σπλάχνα της τα ορεινά χωριά και τις «γερακοφωλιές» όπου για αιώνες ολόκληρους κρατήθηκε ζωντανός ο Ελληνισμός.

Στόχος μας πρέπει να είναι να κρατήσουμε ζωντανά αυτά τα χωριά, και τους ανθρώπους στις εστίες τους…

Γι’ αυτό κανείς δεν μπορεί να αγνοεί ότι το κυνήγι συνεχίζει να αποτελεί μέρος συλλογικών αξιών, κουλτούρας, αλλά και πολύτιμο στοιχείο κοινωνικής συνοχής.

Στη δική μου αντίληψη δεν έχει καμία θέση η… ιδεοληψία μίας «αποστειρωμένης φύσης», για πράγματα τόσο αυθεντικά και φυσιολογικά όσο η ίδια η ζωή.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Αλήθεια, γιατί νομίζετε ότι υπάρχει αυτός ο πόλεμος εναντίον των κυνηγών στην εποχή μας;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γιατί αστικοποιηθήκαμε και ξεχάσαμε ότι το κυνήγι είναι ο πιο αρχαίος μας μύθος. Γιατί ξεχάσαμε ότι το κυνήγι αποτελεί την προέλευση της ανθρώπινης κοινωνίας. Γιατί ζούμε αφύσικα. Γιατί ο μέσος αστός των πόλεων, έμαθε να αποστρέφεται την εικόνα ενός άντρα που βγαίνει να κυνηγήσει με φυσικό τρόπο την τροφή του…

Τρώμε… πλαστικά χάμπουργκερ ή σάντουιτς με χοιρινό, αλλά αρνούμαστε να δεχτούμε ότι ένας κυνηγός θα βγει παγάνα για να βρει ένα αγριογούρουνο. Μέσα στην πλάνη του, ο σύγχρονος άνθρωπος θέλει κρέας χωρίς αίμα, τσιγάρα χωρίς νικοτίνη, δουλειά χωρίς κηλίδες ιδρώτα, πόλεμο χωρίς πτώματα.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Από την ανάλυση σας, εξηγείται και το γιατί η χώρα έχει μία τέτοια… υπερπροσφορά ζωοφιλικών οργανώσεων, περιβαλλοντικών ΜΚΟ και αντικυνηγετικών φορέων.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η κατάσταση με όλους αυτούς είναι για γέλια και για κλάματα, και γίνεται ακόμα χειρότερη επειδή η κυβέρνηση και τα περισσότερα πολιτικά κόμματα κάνουν… δημόσιες σχέσεις μαζί τους.

Ο Μητσοτάκης και οι στενοί συνεργάτες του μέσα στο Μαξίμου, έχουν κάνει… «ρυθμιστές» της δημόσιας ζωής κάτι τύπους και κάτι οργανώσεις που θέλουν την ανθρωπότητα να τρέφεται μόνο με χόρτα, φρούτα και καρπούς!

Εκτός από την κατανάλωση κρέατος, θεωρούν έγκλημα κατά των ζώων το… γάλα, το γιαούρτι το τυρί, το ψάρι, τα μάλλινα ή τα δερμάτινα ρούχα.

Δείτε τον νόμο για τον υποχρεωτικό ευνουχισμό όλων των σκύλων που έκαναν ο Λιβάνιος, ο Πέτσας και ο Βορίδης, δείτε τις συκοφαντίες εναντίον των κυνηγών και των σκύλων τους, δείτε πως βγαίνει και κοκορεύεται ο Θεοδωρικάκος όταν συλλαμβάνεται κάποιος που σπρώχνει με το πόδι… ένα γατί.

Υπάρχουν ζωοφιλικές οργανώσεις που κάνουν πολύ καλή και αθόρυβη δουλειά, υπάρχουν και άλλες που παράγουν απλώς… μία υστερία!

Όμως, όταν μισείς το είδος σου κάτι πάει στραβά. Όταν η ζωοφιλία μετατρέπεται σε… μισανθρωπία, κάτι μπερδεμένο υπάρχει στην ψυχή. Προσωπικά τους έχω βαρεθεί τις κοινωνιοπαθείς αηδίες που μας σερβίρονται, από τάχα μου τάχα μου «φιλόζωους»…

ΕΡΩΤΗΣΗ: Δηλαδή, πιστεύετε ότι έχει ευθύνες και ο χώρος της πολιτικής και των κομμάτων γι’ αυτήν την κατάσταση;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γιατί εσείς δεν το βλέπετε; Γιατί νομίζετε ότι απαγορεύθηκε στους κυνηγούς να κυνηγάνε με πρόσχημα την επιδημία κορωνοιού; Ο Πρωθυπουργός προσωπικά και οι συνεργάτες του, πήραν την απόφαση γι’ αυτό το «μάντρωμα»!

Οι ολοένα κλιμακούμενες απαγορεύσεις κυνηγίου, αποτελούν ένα βολικό άλλοθι της κυβέρνησης για την αποτυχία της να προστατεύσει και να διαχειριστεί τους φυσικούς πόρους, την ύπαιθρο και την άγρια ζωή.

Ειδικά η απαγόρευση κυνηγίου την περίοδο της επιδημίας, είχε στόχο να αποκρυφτούν οι κυβερνητικές ανεπάρκειες στη διαχείριση εκείνης της κρίσης. Και επειδή όλοι οι συνεργάτες του Μητσοτάκη είναι και αντικυνηγοί, αξιοποιήθηκε η χρυσή ευκαιρία να χτυπηθεί και το κυνήγι.

Επειδή γνωρίζω και πρόσωπα και πράγματα, ξέρω πολύ καλά τι λέω:

Υποθέτω πως όταν ο Δημητριάδης δεν «άκουγε» τηλέφωνα όπως κατηγορείται σήμερα, κοίταζε πώς να παραστήσει τον «φιλόζωο» σε οργανώσεις και πρόσωπα με επιρροή που είχαν – και συνεχίζουν να έχουν – πρόσβαση στο Μαξίμου.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Αναφερθήκατε πιο πριν στον νόμο για την υποχρεωτική στείρωση όλων των σκύλων. Γιατί νομίζετε ότι η κυβέρνηση προχώρησε σε ένα τέτοιο μέτρο;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αυτό είναι το πιο μεγάλο ανέκδοτο από όλα. Ανέκδοτα ξέρω και εγώ, αλλά είναι με τον Τοτό, όχι με τον Πέτσα και τον Λιβάνιο.

Τα πάντα αποφασίστηκαν από μία μικρή παρέα ανθρώπων μέσα στο Μαξίμου, δύο φιλοζωικά σωματεία και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Μόνο αυτοί ήξεραν τι ετοιμαζόταν και κανένας άλλος.

Η… παρεούλα δεν ήθελε να ξέρει κανείς άλλος.Και με «μπουκωμένα» τα κανάλια και τις εφημερίδες από τα εκατομμύρια που είχε δώσει ο Πέτσας, κατάφεραν να φτιάξουν έναν νόμο – «τρόμο» για όποιον πολίτη έχει κάποιο κατοικίδιο ζώο. Μία κόλαση τιμωριών, ποινικών διώξεων και βαρύτατων χρηματικών προστίμων, για όσους πολίτες έχουν επιλέξει να έχουν, ή να ζουν με σκύλους.

Και μαζί «φακελώματα» κάθε είδους. Το χειρότερο είναι ότι κάθε ιδιοκτήτης σκύλου πρέπει σε λίγους μήνες να υποβάλει σε υποχρεωτικό … ακρωτηριασμό γεννητικών οργάνων τον σκύλο του, είτε αρσενικός είτε θηλυκός και αν είναι αυτός. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο, είναι ότι το κράτος εισβάλει στο σπίτι του κάθε πολίτη, στον ιδιωτικό και προσωπικό χώρο των συναισθημάτων του…

Πρόκειται για έναν «αυταρχισμό», που δεν τον αντέχω!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Από ότι καταλαβαίνω, ούτε εσάς σας πείθουν τα κυβερνητικά επιχειρήματα για την υποχρεωτική στείρωση;ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σοβαρά τώρα; Απαιτούν την υποχρεωτική χειρουργική αφαίρεση των γεννητικών οργάνων σε όλα τα κατοικίδια ζώα, με το «φιλοζωικό» επιχείρημα ότι μέσω του… αφανισμού τους θα βελτιωθούν οι συνθήκες ζωής τους!

Ποιοι ακριβώς είναι αυτοί που θα αντιμετωπίσουν όλους τους άλλους πολίτες ως ανεύθυνους και ασυνείδητους; Ο Δημητριάδης που αποπέμφθηκε με την κατηγορία ότι παρακολουθούσε τηλέφωνα, ή ο Λιβάνιος που μάθαμε ότι… παρακολουθείτο; Δεν έχουμε ανάγκη έναν τέτοιο νόμο για να αναλάβουμε την ευθύνη, απέναντι σε πλάσματα που αγαπάμε και φροντίζουμε. Ναι, υπάρχουν και ανεύθυνοι, το ξέρω.

Αλλά γιατί τους χρησιμοποιούν ως άλλοθι βάρος χιλιάδων άλλων πολιτών, που αντιλαμβάνονται τον υποχρεωτικό ευνουχισμό των ζώων τους ως περιορισμό των δικών τους δικαιωμάτων;

Το κράτος δεν δικαιούται να εισβάλλει στην ιδιωτική και οικογενειακή ζωή, παραβιάζοντας το «άσυλο» και βασικές ελευθερίες του πολίτη.

Κανένας νόμος δεν μπορεί να προσβάλλει… προληπτικά το δικαίωμα να κατέχει ένα υγιές, φροντισμένο, ευτυχισμένο και όχι «ακρωτηριασμένο» ζώο. Εκ των προτέρων τιμωρία για αδίκημα… που δεν έχει διαπραχθεί, είναι αδιανόητη σε σύγχρονες δημοκρατίες.

Ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Αυτός ο νόμος έγινε για να μεταφέρει πολιτική, κοινωνική… και οικονομική ισχύ, σε «ζωοφιλικές» οργανώσεις που συνομιλούσαν με τον ίδιο τον Μητσοτάκη.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Με αφορμή τις περιοχές NATURA βρίσκονται αυτήν την στιγμή σε εξέλιξη περιβαλλοντικές μελέτες σε όλη τη χώρα, προκειμένου να προσδιοριστούν οι χρήσεις γης και μοντέλα προστασίας τους. Πληροφορίες λένε ότι οι περισσότεροι «μελετητές» προτείνουν μεγάλες εδαφικές απαγορεύσεις κυνηγίου. Το κόμμα σας έχει επεξεργαστεί θέσεις γι’ αυτό το θέμα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μην κάνετε λάθος. Δεν είναι τωρινό το θέμα, είναι πολύ παλιότερο…

Όταν πριν από το 2000 η Ευρωπαική Ένωση ζητούσε από τις χώρες – μέλη να προτείνουν περιοχές που θα ενταχθούν στο δίκτυο Νatura, οι εδώ κυβερνώντες νόμιζαν ότι είναι… πονηροί.

Καλομαθημένοι από τα «πακέτα» Ντελόρ πίστεψαν ότι όσο πιο πολλές προστατευόμενες…Natura προτείνουν, τόσο πιο πολλά λεφτά θα εισρεύσουν στη χώρα από τα Ευρωπαικά προγράμματα.

Τα στελέχη του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ νόμισαν πως βρήκαν ευκαιρία να κοροιδέψουν τους «κουτόφραγκους», ο πανίσχυρος Λαλιώτης βρήκε μία ευκαιρία για δημόσιες σχέσεις με τις ΜΚΟ, και οι ίδιες οι ΜΚΟ βρέθηκαν… στο στοιχείο τους.

Με αυτά και με αυτά, η φτωχή Ελλάδα με τους «μικρομεγαλισμούς» της, ήταν η μόνη χώρα της Ε.Ε. που δέσμευσε το… 33%, περίπου, του εδάφους της, σε υποχρεώσεις που ούτε τότε μπορούσε, ούτε και τώρα μπορεί να ανταποκριθεί.

Και κάποια στιγμή που τα… λεφτά από «έξω» σταμάτησαν και έπρεπε να αναλάβει ο κρατικός προϋπολογισμός, η χώρα έμεινε με… τις Νatura στο χέρι!

Η χώρα «έταξε» κάτι που δεν μπορεί να τηρήσει, και τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε κάνοντας πασαλείμματα

Έχει εξασφαλιστεί η συναίνεση των κατοίκων που δραστηριοποιούνται μέσα σε αυτές; Μπορεί η Ελλάδα της κρίσης να ανταποκριθεί στις αυστηρές περιβαλλοντικές υποχρεώσεις που ανέλαβε, για το 1/3 του εδάφους της;

Οι Natura δεν αφορούν περιορισμούς μόνο για τους… κυνηγούς. Αφορούν και τους αγρότες, τους ψαράδες, τους κτηνοτρόφους, τους υλοτόμους, τους μελισσοκόμους, τους ακτήμονες, χιλιάδες ανθρώπους που τις κατοικούν και δραστηριοποιούνται σε αυτές…

Αν η «προστασία» συνδεθεί μόνο με απαγορεύσεις, περιορισμούς ή υποχρεώσεις για όσους ζουν εκεί, μόνο συγκρούσεις θα προκύπτουν.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Οι πληροφορίες λένε, πάντως, ότι αυτό γίνεται τώρα. Πώς νομίζετε ότι θα εξελιχθούν τα πράγματα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι άνθρωποι έχουν χορτάσει από την πράσινη υστερία των παγκόσμιων ελίτ. Η ελίτ καμώνεται ότι έχει εμμονή με το περιβάλλον, παριστάνει ότι ανησυχεί για το «τέλος του κόσμου», την ίδια στιγμή που η μεσαία τάξη, οι μισθωτοί και οι άνθρωποι στα χωριά ανησυχούν… για «το τέλος του μήνα».

Τα στελέχη που αποτελούν σήμερα τον σκληρό «πυρήνα» πολλών ΜΚΟ, διατηρούν μια… περιφρονητική αντίληψη για τις κοινωνίες των περιοχών που θέλουν να «προστατέψουν».

Μαζί με την κυβέρνηση λειτουργούν, σχεδιάζουν και προωθούν αποφάσεις… ερήμην των πολιτών!

Εκτίμηση μου είναι πως όλα αυτά θα τα βρουν μπροστά τους.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Η δική σας θέση ποια είναι;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όπου η προστασία ερμηνεύτηκε μόνο με απαγορεύσεις και περιορισμούς για τους ντόπιους πληθυσμούς, απέδωσε τα αντίθετα αποτελέσματα. Θα κάνει λάθος όποιος αγνοήσει το οικονομικό μέγεθος που αντιπροσωπεύει το κυνήγι για απομονωμένες και μειονεκτικές περιοχές της πατρίδας μας

Ελλάδα δεν είναι μόνο η Μύκονος και ουδείς δικαιούται να ξεχνάει πως γύρω από το κυνήγι ζει, αναπνέει και κινείται ένα σημαντικό κομμάτι της πραγματικής οικονομίας.

Οι έχοντες την ευθύνη πρέπει να ψάξουν τρόπους για να αξιοποιήσουν παραμελημένους πόρους της επαρχίας, απευθυνόμενοι σε ζωντανές και δραστήριες ομάδες του πληθυσμού με ειδικά ενδιαφέροντα, που θα μπορούσαν να προσφέρουν εναλλακτικές λύσεις στο εισόδημα των τοπικών κοινωνιών.

Το κυνήγι αποτελεί και σήμερα μια προστιθέμενη αξία στον εσωτερικό της τουρισμό, αλλά και κίνητρο για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Τα οικοσυστήματα και οι κοινωνίες διαμορφώθηκαν με τον άνθρωπο πάντα πρωταγωνιστή, είτε ως βοσκό, είτε ως καλλιεργητή, είτε ως κυνηγό.

Αυτό που χρειάζονται και θέλουν οι άνθρωποι είναι η ανάπτυξη, η εργασία, η οικονομική ασφάλεια. Τίποτα από αυτά δεν θα επιτευχθεί με τις γελοιότητες όσων… «κερδοφορούν» από την οικολογία!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι εννοείται όταν λέτε ότι κάποιοι «κερδοφορούν» στις Natura;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το αυτονόητο! Από τη μια μεριά έχουμε κτηνοτρόφους, υλοτόμους, ακτήμονες, μικροκαλλιεργητές, μελισσοκόμους κλπ, οι οποίοι καλούνται αβοήθητοι να επιβιώσουν μέσα σε ένα καθεστώς απαγορεύσεων που τους στερεί ζωτικό χώρο και μειώνει την ανταγωνιστικότητα των προιόντων τους

Από την άλλη έχουμε επιδοτούμενα προγράμματα «πράσινης ανάπτυξης» και «οικολογικής προστασίας», τα οποία προωθούνται από ισχυρά επιχειρηματικά συμφέροντα που απλώς θέλουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν το μερίδιο που κατέχουν στην αγορά.

Σε εκατοντάδες περιοχές της χώρας βρισκόμαστε σήμερα αντιμέτωποι με μια ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ, που θέλει από την ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ να κερδοφορούν μόνο ΛΙΓΟΙ και πάντα οι ίδιοι!

Μια μεθόδευση που επιδιώκει να εκβιάσει έτσι τις εξελίξεις, ώστε οι μικροιδιοκτήτες γης, οι ντόπιοι κυνηγοί, οι κτηνοτρόφοι, οι ακτήμονες, ένας ολόκληρος κόσμος που μέχρι σήμερα διαμόρφωσε και διατήρησε την περιβαλλοντική αυταξία της ορεινής Ελλάδας, να ΄΄ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙ΄΄ και να υπαχθεί σε ένα νέο καθεστώς που θα καθορίζεται… από ΟΙΚΟ-ΚΟΜΙΣΑΡΙΟΥΣ!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Κύριε Εμφιετζόγλου αν και δεν μου αρέσουν καθόλου οι υποθετικές ερωτήσεις, θα σας κάνω μία: Αν εξαρτιόταν από εσάς, τι θα κάνατε με το κυνήγι και τους κυνηγούς;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Εντάξει. Και επειδή εμένα μου αρέσουν οι κατηγορηματικές και σταράτες απαντήσεις, θα σας δώσω μία:

Θα αντιμετώπιζα και θα αξιοποιούσα τους χιλιάδες κυνηγούς αυτής της χώρας, ως μια πολύτιμη κοινωνική εφεδρεία για να προστατεύσω τις αξίες της υπαίθρου, το φυσικό περιβάλλον και την άγρια ζωή.

Θα εκμεταλλευόμουν την αγάπη τους και το πάθος τους για να διατηρήσω ακέραια τα δάση και τα βουνά μας.

Και γι’ αυτό θα τους προστάτευα από τις άδικες και αναίτιες επιθέσεις που δέχονται σήμερα, με ευθύνη και της κυβέρνησης και των τεχνοκρατών της Ε.Ε.

Στα κράτη – μέλη της Ευρωπαικής Ένωσης δραστηριοποιούνται σήμερα περισσότεροι από 7εκατομμύρια κυνηγοί!

Πόσο «δημοκράτες» μπορεί, λοιπόν, να είναι, όσοι επιδιώκουν απαγορεύσεις κυνηγίου, με την πεποίθηση ότι εκπροσωπούν κάποιου είδους φαντασιακή… «κοινωνική πρωτοπορία»;

Κώστας Λουρής για το iHunt.gr

 



Print Friendly, PDF & Email

demobanner

Print Friendly, PDF & Email


Σχετικά Άρθρα

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο ihunt.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Αποδοχή Περισσότερα