Αρχική iHunt.gr Τα μυστικά του Jeep Wrangler

Τα μυστικά του Jeep Wrangler

από iHunt Team

Κοιτάζεις αυτό το τετράτροχο ιερό τοτέμ, το νέο Jeep Wrangler, και πραγματικά νιώθεις ρίγος, αισθάνεσαι δικαιολογημένα πως έχεις απέναντί σου ένα ζωντανό view master δεκαετιών της αυτοκίνησης. Τίποτα λιγότερο…

Η νέα γενιά του Wrangler έχει κρατήσει όλα τα σημάδια αυτής της πορείας και τα έχει εξελίξει με πολύ όμορφο τρόπο. Πέρα από κάποιες μικρές αισθητικές επεμβάσεις με γαλάζιες πινελιές και το σήμα 4xe δεν χρειάστηκαν άλλα αναγνωριστικά σημάδια για αυτή την plug-in υβριδική έκδοση.

Τώρα για τους φανατικούς του ήχου και όχι μόνο, υπάρχει διαθέσιμο ένα φοβερό ηχοσύστημα της Alpine με τα 8 ηχεία και το subwoofer των 552W προκειμένου να κάνει τις πολυκατοικίες να σείονται στο πέρασμά του Wrangler…

Η Jeep σε συνεργασία με το γκρουπ Stellantis δημιούργησε ένα μοναδικό υβριδικό πακέτο, το οποίο από την στιγμή που παρουσιάστηκε εντυπωσίασε τους πάντες και ήδη έχει κάνει αρκετή αίσθηση όχι μόνο με την φιλοσοφία πίσω από την σύλληψή του όσο και με την αποτελεσματικότητα στην εκτέλεσή του.

Στο επίκεντρο βρίσκεται ο τετρακύλινδρος δίλιτρος κινητήρας με σύστημα άμεσου ψεκασμού και στροβιλοσυμπιεστή Twin Scroll αλλά και οι ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική απόδοση να ανέρχεται στους 380 ίππους και τα 637 Nm ροπής. Από εκεί και πέρα αρχίζει και “χτίζεται” ένα πολύ ενδιαφέρον υβριδικό σύστημα, με δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι είναι τοποθετημένοι και οι δύο εμπρός και δεν επεμβαίνουν στην λειτουργία της τετρακίνησης η οποία γίνεται με τον κλασικό τρόπο.

Ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας παίρνει την θέση ενός συμβατικού δυναμό, ενισχύοντας με έξτρα ροπή τον κινητήρα, φορτίζει την μπαταρία και αναλαμβάνει να υποστηρίξει την λειτουργία των ηλεκτρικών υποσυστημάτων του αυτοκινήτου και του start/stop. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας δεν βρίσκεται στον πίσω άξονα, όπως συμβαίνει σε όλα σχεδόν τα αντίστοιχα υβριδικά μοντέλα, αλλά παρεμβάλλεται μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων υποκαθιστώντας τον μετατροπέα ροπής, έτσι ώστε η τετρακίνηση να παραμείνει κλασικού τύπου “αναλογική” και όχι με την χρήση ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Ο κινητήρας αυτός μπορεί να λειτουργεί μόνος του μεταφέροντας την ροπή στο κιβώτιο και στην συνέχεια στον πίσω άξονα, ή όταν η μπαταρία έχει αδειάσει να συνεργάζεται με τον βενζινοκινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο και με έναν εξελιγμένο μηχανισμό από συνεκτικούς συμπλέκτες που παρεμβάλλονται ανάμεσα στα ηλεκτρικά μοτέρ, τον βενζινοκινητήρα και το κιβώτιο, το Wrangler 4xe μπορεί να κινείται είτε αποκλειστικά ηλεκτρικά για 50 χιλιόμετρα. είτε ως τυπικό υβριδικό όχημα με συνδυασμό ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας.

Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 17 kWh και είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα των πίσω επιβατών, χωρίς να “κλέβει” χώρο από το πορτ-μπαγκάζ που φθάνει στα 533 λίτρα. Το ηλεκτρικό κύκλωμα λειτουργεί σε υψηλή τάση 400V και η μπαταρία των 96 στοιχείων απαιτεί λιγότερο από 3 ώρες για την φόρτισή της σε δίκτυο των 7,4 kW.

Για την τοποθέτησή της έχει ληφθεί ειδική μέριμνα λόγω και της ειδικής φιλοσοφίας του αυτοκινήτου, όντας καλά προστατευμένη μέσα σε ένα ειδικό πλαίσιο, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργήσει απρόσκοπτα ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κληθεί να διασχίσει υδάτινα περάσματα με βάθος στα 76 εκατοστά.

Πηγή :https://www.newsauto.gr/

 

Print Friendly, PDF & Email

Σχετικά Άρθρα

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο ihunt.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Αποδοχή Περισσότερα